Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Slechte zondag vandaag...
Respect voor hoe je ermee omgaat, het blijft toch onze heilige koe ;-).

Ik zal proberen een goeie foto te maken en te posten. Ik wil me al een tijdje netjes voorstellen in de showroom maar daarvoor wil ik hem eerst helemaal gepoetst hebben en een paar mooie foto's schieten. Echter met dat wisselvallige weer van de laatste tijd kom ik er gewoon niet aan toe.

De mijne is trouwens 24 jaar oud. Ik heb het vermoeden dat de verkrijting toen hij er nog op zat een bescherming vormde tegen dit soort lakbeschadiging. Het is dan wel een raar compromis..

Ik ga maar rustig wat geld opzij zetten om hem compleet over te laten spuiten. Wat ook nog in de planning zit is een Dinitrol behandeling bij Gosliga en dat is ook zo'n 800 euro.
Antwoord
als je de "vet behandeling" zelf doet hou je al aardig wat startbudget over.. zoek maar iemand met een beetje forse compressor..

de vlekken die je ziet is de start van het verkrijten, valt alleen minder op dan.. alles staat en valt met hoe de vorige baasjes ermee zijn omgesprongen, en welke kleur de auto heeft..

..en helaas, het is juist het wisselvallige weer wat het veroorzaakt..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Kun je mij vertellen wat een "vet behandeling" is?

Ik weet dat de vorige eigenaren (2 stuks) geen poetsers waren als ik. Wel netjes gewassen maar geen extra behandelingen.

De man waar ik hem van heb gekocht had nog een rode 240 in absolute topstaat, welke hij een teflon behandeling had laten geven. Nou, dat is dus echt magnifiek!
Antwoord
...Dinitrol..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vandaag kachelmotor gedemonteerd Frank&Frida 11 5.167 27 July 2021, 20:38
Laatste bericht: Wijnand

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: