Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pan Americana
Nee, niet echt een auto programma.....en Saar mag je hebben patrick ;-). Is net zoals met velgen...smaken verschillen!
Antwoord
Weer een programma wat leuk had kunnen zijn 'ge Veronicaniseerd'. En dan die reclameblokken..............
Bertone (262C (L6) '91 & 940 Estate '96
Antwoord
Tja, dat heb je op de commerciële. Ik vind het ook irritant, het kan een programma behoorlijk verzieken, maar soit. Hoe hadden de mensen die commentaar hadden het aangepakt?
Antwoord
Had meer techniek verwacht .Preparatie e.d.
Net zoals de Dakar rally.
Dat is ook een reisverslag met oog voor de techniek.
Of is de degelijkheid van Volvo zo vanzelfsprekend dat het niks bijzonders is dat een 45 jaar oude katterug 16000 km gaat rijden.

Maar beter een matig programma dan helemaal geen programma....
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
Voor een Veronica programma valt het best mee, Floortjes dressing had het een beter reisprogramma gemaakt, maar we moeten er maar doorheen kijken.
Antwoord
Het meest opvallend vond ik toch wel toen de presentator de vraag stelde wat er nu zo leuk aan is om 10 uur per dag in een auto te zitten........en de bestuurders elkaar een beetje glazig aan zaten te kijken.

Als je de hele dag door America kan cruisen in je volvo en 's avonds af kan pilsen met wat vrouwelijk gezelschap en dan ook niet eens snel een antwoord kunnen geven heb je het spelletje niet helemaal begrepen geloof ik ;-)
Antwoord
edwin schreef:Had meer techniek verwacht .Preparatie e.d.
Net zoals de Dakar rally.
Dat is ook een reisverslag met oog voor de techniek.
Of is de degelijkheid van Volvo zo vanzelfsprekend dat het niks bijzonders is dat een 45 jaar oude katterug 16000 km gaat rijden.

Maar beter een matig programma dan helemaal geen programma....
De Dakar is een autosport programma. Het gaat daar zelden over wat de plaatselijke bevolking doet.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)