Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
klassieke fout
Hoi allemaal

laatst het idee opgevat om mijn volvo p131 amazon welke ik 21 jaar in mijn bezit had
getaxeerd 9000 euro te ruilen tegen een MGB uit 1978 beetje opleg de MG was en is getaxeerd voor 11000 dus zo gezegt zo gedaan in de V44 vereniging ook al 21 jr lid was nogal (turbulentie) clubhuis idee etc en ik was nogal ontevreden over aandacht voor buitenlandreizen boven goedeof goedkopere onderdeelvoorziening voor de auto`s
dus geruild leuke bak helemaal ok ,overdrive alles nieuw maar GEEN VOLVO manmanman

nu heb ik eindelijk een klassieker die harder gaat dan 12okm helemaal in orde is weinig verbruikt 1op14 bij 120 en wat doe ik ,op zoek naar een mooie 240 malloot

efin ben bezig met een belgische 244gl blauw met orgineel 70000km om te ruilen
jammer heeft een 4bak maar wel een 2.3 ltr als het lukt geef ik een berichtje

en waarom dit verhaal pas op beste mensen met het opruimen van je volvo en je onderdelen,het zou zo maar kunnen dat je spijt krijgt,ook al heb je een prachtige wagen terug, iemand interesse in een ruil mail maar jmannaert@zeelandnet.nl

vorige auto`s volvo amazonP131 `69,volvo144 `72,volvo 360 `86
Antwoord
Mijn vader heeft een MG B gehad, man man wat een drama! Het ziet er leuk uit, maar er is altijd wat kapot bij die dingen. Toch zijn de onderdelen wel goed te krijgen in de buurt.

Ik zou proberen terug te ruilen...! Succes
Groeten, Boele
Antwoord
Kan ik niet beamen de MG gewoon goede auto heeft wel erg weinig km 20000 mijl
alles werkt tot binnenverlichting en overdrive en nieuwe softtop toe maar bijna alles is ook nieuw of vernieuwd
gaat als de brandweer maar tsja geen volvo
Antwoord
ben ik blij dat ik beide heb... valt wel mee hoor dat stuk gaan, maar mag het als het zo oud is... ;-)
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)