6 March 2011, 18:13
let wel op dat ie ook echt op nul staat kan namelijk 2 keer
staat pas echt op nul als de stoter van de vacuumpomp in is
staat pas echt op nul als de stoter van de vacuumpomp in is
distributie
|
6 March 2011, 18:13
let wel op dat ie ook echt op nul staat kan namelijk 2 keer
staat pas echt op nul als de stoter van de vacuumpomp in is
7 March 2011, 20:15
Ik heb het met het "groene boekje" alles (krukas/nokkenas/pomp) op tijd gezet :
En hij loopt weer als een zonnetje. http://www.k-jet.org/documents/greenbooks/
245 GLE AW71 on gaz 1979<br />V70 classic 2.5 TDI 2000<br />960 2.4 TIC 1991<br /><br />De V40 is verkocht!
17 March 2011, 13:47
hartelijk dank voor alle tips. Ik ga er eerdaags mee beginnen en ik denk
dat het nu gaat lukken!
2 April 2011, 09:10
Even een update: hij doet het weer!!! Ik heb alles afgesteld zoals het moest
en na een half jaar stil te hebben gestaan loopt ie weer. Moet alleen nog de diesel pomp fijn afstellen. Op de weg trek hij nog niet goed door. Nogmaals hartelijk dank voor alle zeer goede tips. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|