Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
95 is een drama, 98 kan nog maar wordt er ook niet meer zo vrolijk van en hier in de buurt alleen bij Tango...
en een subje hier in, kerosine moet ook ergens te koop zijn, tot 10% op een volle tank helpt, liefst met een koudere bougie. (of 4)
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
ik, maar dan niet mer een 240. zorg voor meer brandstof (rijker mengsel) en het komt goed. Oh, denk aan de oude benzineleidingen in een oldtimer. een 80-er jaren 240 gaat nog perfect, maar van daarvoor zou ik voorzichtig zijn als de slangen nog origineel zijn.
De motor wordt er ook goed schoon van:
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Jw240 schreef:ik, maar dan niet mer een 240. zorg voor meer brandstof (rijker mengsel) en het komt goed. Oh, denk aan de oude benzineleidingen in een oldtimer. een 80-er jaren 240 gaat nog perfect, maar van daarvoor zou ik voorzichtig zijn als de slangen nog origineel zijn.
De motor wordt er ook goed schoon van:
![[Afbeelding: p7053726.jpg]](http://img127.imageshack.us/img127/3347/p7053726.jpg)
Ethanol of rijker mengsel benzine? (nu niet af te stellen op 7%)
De slangen heb ik al vernieuwd, die "geintjes" heb ik al genoeg gezien...
Berichten: 6.729
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Bij mij om de hoek kan je E85 tanken.
Geen idee wat ik ermee moet. Behalve dat het schoner verbrand, weet ik er weinig van.
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
het gaat um uiteindelijk om de klopvastheid. Ik heb in de states met een oudere Buick gereden, daar tank je alleen nog Ethanol, die liep er prima op, de nog oudere Caddy had r problemen mee (pingelen) maar zal zeker ook opndehoud geweest zijn. Wellicht nem ik de proef op de som met een koudere bougie, sowieso beter als er straks ook LPG in gaat...