19 January 2010, 21:42
beter laat dan nooit, mapje was zoek... (edit, plaatje bij het plaatje... ??? , oh well) camera meegenomen en accu leeg, handig, dan maar met de mobiel (nog ff en we gaan de heg snoeien met het broodrooster..)
een fijne vroege 142 uit Belgique, met Simons' dubbele uitlaatsierstuk en GT velgen, stond naast de entree rij
een vroege 242 GT te koop, geen prijs gezien maar zag er op het 1e gezicht niet verkeerd uit
een relatief jong product, electrische stuurbekractiging, er komen ook setjes van maar blijft prijzig, helemaal als je weet waarvan ze gemaakt worden...
een behoorlijk "harige" B20, ingepakt spruitstuk, met ook weer special inlaat spruitstuk en (waarschijnlijk) Weber en airbox (origineel accesoire?!)
idem
...en omdat het allemaal lekker vol zit een "remote setje" voor het oliefilter, koelt ook nog een beetje... er lopen ook nog 2 slangen naar een oliekoeler..
....een "ready to go" B (zeg het maar, 21,23, 230?) met ITB's en fuelrail...
...diddo...
...hele andere klasse maar niet minder leuk (R-sport heeft zich er ooit ook behoorlijk op uitgeleefd..) een 343 (meen ik me te herinneren..) met een ander blokje. Ik heb gevraagd of het een Alpine blokje was, dat dan weer niet maar ben um ff kwijt. (laat de eigenaar het maar roepen..)
...en de tegenstelling, een inwendig behoorlijk originele Amazon. a d hand van het stof kan waarschijnlijk via DNA wel worden bepaald waar ie al die tijd heeft uitgehangen...
...en een "165" , vindt ik nou typisch zo'n otomobiel waar je lekker apart verschrikkulluk lang mee blijft rijden, zeg maar met de auto van motor naar motor hoppen...
...en voor degene die het kleine ook eert, een "megaverzameling" van Stahlberg Volvo's, doe mij de hele kast maar (waar zet ik die nou weer neer ???)
Ooit waren ze goedkoop, reken nu op 40 tot 50 pst..