Topics: 17
ik heb de bekleding uit mijn 90'er 240 van gehaald en nu ligt er een los draadje links en rechts op de bodem achter, daar waar je normaal als je een bank achterin hebt je voeten neer zet. er zit een ducktape'je omheen en ik heb geen idee waar het van is. Wie weet het want ik hou niet van losse draadjes zonder functie.
Vitara
Topics: 34
Ik denk van je stoelverwarming
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
zouden ze die er dan standaard al in leggen ook bij een van uitvoering maar kan wel. ik doe er wel weer een tape'je omheen misschien toch is meten of er ergens spanning op staat?
Vitara
Topics: 34
In een '90 er zat dat standaard in denk ik. En misschien heb je de originele stoelen er nu niet meer inzitten waar wel de stoelverwarming inzat?
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Topics: 41
yep, standaard draadje, net zoals standaard draadje achter de klokkewinkel voor de toerenteller 8)
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
dank voor de info het is dus voor de voorstoelen en als ik die vindt met stoelverwarming kan dat werken leuk om te weten. waarom ligt dat draadje dan op de bodem ver achter de voorstoel en niet onder devoorstoelen voor een verwarmde achterbank kan niet want die past niet in m'n van-uitvoering ivm. de laadvloer.
Vitara