Topics: 4
Hallo allemaal,
Ik heb 3 weken geleden een motorblok gekocht van iemand uit Nagele. Advertentie stond op marktplaats. Zijn naam is HenkJan of HenkVolvo. Als iemand iets weet over deze persoon graag info per PB. Heb er ook nog wel een beloning voor over!
Alvast bedankt,
Eugène
Topics: 42
Dit zegt Google,...
#
Advertenties van henk-jan uit Nagele , Flevoland - Onderdelen | Volvo
Koop en Verkoop Volvo Onderdelen op Marktplaats.nl. Velgen, banden en meer kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs!
kopen.marktplaats.nl/auto-diversen/onderdelen-volvo/c87.html?xl=1&ds...0&ui=7094251&al... - 120k - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Noteren
#
Advertenties van henk-jan uit Nagele , Flevoland - Marktplaats.nl
Alle advertenties van henk-jan uit Nagele , Flevoland - Complete volvo 850/V70 T5 ... Goed werkende rolhoes volvo 740 940 incl alle besvetigingen Gegroet ...
kopen.marktplaats.nl/search.php?xl=1&ds...0&ui=7094251&p=1 - 73k -
Klopt, maar er is helemaal niks meer van hem te vinden ineens. Heb een mobiel nummer en email adres maar op beide reageert hij niet. Een adres en/of thuisnummer is waar ik naar opzoek ben.
Topics: 163
http://www.zoekenbel.nl/
je kan het proberen via deze site: mobiele nummer invoeren
Amazonturbo schreef:Hij staat zo vaak op marktplaats dat ook ik hem herken, wanneer je het motorblok hebt gehaald dan weet je toch ook waar hij woont ;D
Nee, want dat ding stond in een schuur die hij gehuurd had. Bovendien reageert hij niet meer op mails en staat zijn telefoon constant uit. Ook zijn "collega" Jan uit Nagele reageert niet op mijn mail.
Sinds hij me dat motorblok heeft verkocht staat hij ook niet meer op marktplaats met Volvo onderdelen.
Topics: 43
Ik heb ook wel eens wat bij hem gekocht, ben toen ook naar die schuur in Emmeloord geweest.
Wat je gewoon kan doen is op een zaterdag terug naar die schuur gaan. Grote kans dat je hem daar treft. Anders vraag je gewoon aan de verhuurder van de schuur waar hij woont. Dat moet allemaal niet zo moeilijk zijn.
Volvo 740 tic '84.
Topics: 25
Je kan deze oproep beter op het 700 verenigingsforum zetten,zeker weten dat er lieden daar zijn die zaken met hem hebben gedaan.
Ik wil gewoon zijn adres of een telefoonnummer welke die wel beantwoord, thats all.
Topics: 25
Heb je het al geprobeerd op het forum van de 700 vereniging(kun je ook op inschrijven zonder lid te worden)?
Topics: 0
Onbekende personen hun telefoonnummers altijd
hier even proberen te zoeken op de gegevens die je wel hebt. Maar hoe kun je nou zijn contactgegevens zijn kwijtgeraakt als je al een succesvolle koop bij deze persoon hebt gedaan. Ik neem aan dat je het motorblok hebt opgehaald? Dan heb je een adres lijkt me..