Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
krik en assteunen
Okee Jan, omdat je zo aandringt heb ik de hele catalogus maar aangeschaft zijnde;

1 2-koloms hefbrug
2 transmissiekrikken
2 garagekrikken
1 motortakel/lift

en omdat je niet al te inhalig moet zijn heb ik een dealtje met de buurman gemaakt dat ik zijn 2,5 tons heftruck mag lenen als het met bovengenoemde spullen ook niet lukt ;D

Heerlijk als er ook een heftruck in de buurt is, vanavond in 1 minuut een compleet motorblok met bak eraan uit een 940 gehaald Tongue die motortakel/lift kan weer in de verkoop Wink
Antwoord
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik een beetje overdreef :-) M'n vriendinnetje is het helemaal met me eens als ik zeg dat je een stuk gereedschap eigenlijk maar ÃÃn moet hoeven kopen: in ÃÃn keer goed.

Je zou overigens denken, dat het argument van een geplette kop, de uitgave van een goeie krik meer dan voldoende verantwoord, niet? Wink Maar goed, soms maak je je toch schuldig aan een soort misplaatste zuinigheid.

Volgens mij zit er hier verderop een oud-ijzerhandel. Daar maar eens langswippen voor een een stuk rijplaat...
Antwoord
volvo200liefhebber schreef:Okee Jan, omdat je zo aandringt heb ik de hele catalogus maar aangeschaft zijnde;

1 2-koloms hefbrug
2 transmissiekrikken
2 garagekrikken
1 motortakel/lift

en omdat je niet al te inhalig moet zijn heb ik een dealtje met de buurman gemaakt dat ik zijn 2,5 tons heftruck mag lenen als het met bovengenoemde spullen ook niet lukt ;D

Heerlijk als er ook een heftruck in de buurt is, vanavond in 1 minuut een compleet motorblok met bak eraan uit een 940 gehaald Tongue die motortakel/lift kan weer in de verkoop Wink

Ik voel jaloezie opkomen :-X
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Krik TheSaint77 17 15.843 1 September 2009, 09:01
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: