Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
branstofmeter
Hallo eenieder,
het volgende probleem doet zich sinds het weekend bij mijn super polar '93 de brandstofmeter begon kuren te krijgen meter daalt en kort daarna gaf hij weer de juiste meting aan. Helaas een ritje later geeft hij helemaal niks meer aan wijzer blijft onderin hangen. >Sad
Weet iemand wat hier aan de hand is en is dit zelf op telossen of wordt het een kostbaar verhaal?
Alvast bedankt.
Antwoord
Slechte massa ?
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Okee, maar waar moet ik zoeken achter dashboard ofzo want zoveel kennis heb ik ook weer niet over de volvo... Wink
Antwoord
Er zijn al een aantal draadjes gemaakt over de brandstofmeter, vlotter en bedrading.
Als je de zoekfunctie gebruikt zul je ook de diverse oplossingen vinden Wink
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
ok Peter bedankt voor je antwoord, heb inderdaad enkele lijntjes naar mijn probleem gevonden en ga zo gauw als de auto niet direct meer in gebruik is door mijn lieftallige vrouw kijken naar de evt. oplossingen.
Alleen nog een vraag is bij mijn station de vlotter ook kort achter de achterbank te vinden want ik had wel op de plaats vd "derde zitbank"gekeken maar daar zit toch echt helemaal niks.. :-[
Vlgs de dealer moest de bekleding en de tank er zelfs uit... om het probleem op te zoeken lijkt me wel een beetje te ver gaan..?!
Helaas ben ik niet zo'n techneut vwb metingen e.d dus hoop ik dat het een simpel probleempje is ;D
Antwoord
Bij mijn wagen zit de toegang tot de vlotter vlak voor het scharnier van de tweede achterbankklep.
Aan de linkerkant moet een soort kuil in de vloer onder de bekleding en de eventuele houten vloer zitten, waar de bedrading van de vlotter zit aangesloten.
Bij mij was er vocht in die kuil achtergebleven, waardoor zich een leuk roestproces had afgespeeld. :'(
Hierdoor maakte de vlotter vermoedelijk geen aarde meer.
Schoon gemaakt en hij doet het na een jaar nog steeds. ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Alle estates hebben idd de toegang tot de vlotter in de "kuil" onder de vloerbedekking zitten. Die "kuil"bevind zich dus tussen de achterbankleuning en en de klep van de derde bank of smokkelluik
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: