Berichten: 86
Topics: 26
Lid sinds: Apr 2005
Leuk, al die klokjes in de turbo, maar de draad voor de olietemperatuur is bij mijn auto niet aangesloten.
Ergens onder het koppelingshuis eindigt de draad met stekker (opgerold), maar waar in het blok zit normaal gesproken de zender? Ik kan echt niets vinden...
Vast bedankt voor de antwoorden,
Arthur
45 Turbo Intercooler, 1800 E & ES, 780 Turbo IC 16V, 965 2.5 24V
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
in de carter zit een schroef, daar zit bij mij de zender is
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 86
Topics: 26
Lid sinds: Apr 2005
Ik zal morgen direct kijken. Aan de onderkant?
45 Turbo Intercooler, 1800 E & ES, 780 Turbo IC 16V, 965 2.5 24V
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
yep, gewoon de aftapschroef om motorolie te lozen, zit of een normale schoef in, geloof maatje 21, of een schroef met een zender, maar dat lijk t me wel, aangezien je al de meter hebt
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 1.442
Topics: 28
Lid sinds: Mar 2005
is er iemand nog met zo'n temp. metertje over
Berichten: 86
Topics: 26
Lid sinds: Apr 2005
Er zit een aftapplug in zonder zender. Weet iemand waar je die dingen met zender kunt krijgen? De klok is van Smith, de temperatuurschaal loopt van 30 tot 110 gr. C.
Bedankt,
Arthur
45 Turbo Intercooler, 1800 E & ES, 780 Turbo IC 16V, 965 2.5 24V
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
Hooftman in Alphen( ask Walter) heeft ze, niet goedkoop, meen 28 euro oid)( ex BTW!!)
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl