Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Startproblem
Ik heb een 850 volvo estate uit '95 en heb tot nu toe nooit problemen gehad. Sinds kort heeft de auto het volgende probleem; Ik deactiveer de startonderbreking en draai de contactsleutel om. Er gebeurt niets tot ca. 3 sec en dan start de motor. Een nieuwe accu heeft het probleem niet verholpen. Nadat de motor draait maakt hij aanvankelijk een geluid dat klinkt een beetje als doorstarten maar dan een stuk minder. Verder geeft de auto onder het rijden geen enkel probleem. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

vrg.

Rob
Antwoord
Startmotor vervangen of reviseren. :roll:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Of een gare starterkrans? Maar dan zou je dat meten horen waarschijnlijk. Klinkt meer als een elektronisch probleem. Al geprobeerd om te resetten? Zal wel, want je hebt er al een andere accu in zitten.
Antwoord
Startrelais of startmotor denk ik Wink

Leg je vraag ook eens op http://www.volvo850forum.nl, daar zit specifieke kennis over jouw model 8)

Gr Big Grin
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)