Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
verwarmingmatjes
hallo

onlangs weer zo'n prachtige polar gekocht met stoelverwarming. Maar nu zijn de matjes kapot. Iemand een idee waar ik nieuwe kan halen
Antwoord
Bestellen bij Hooftman, die hebben ze zelf alleen niet standaard op voorraad.

Monteren is erg gemakkelijk en anders weten Peter Timmer en ik wel hoe het moet 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Herstel

Wij weten wel hoe het oude matje gedemonteerd moet worden, maar we hebben niet geprobeerd een nieuw matje te monteren. :oops:

Volgens mij hebben bedrijven als Scandcar, Estateservice en dergelijke ze ook wel :wink:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Peter Timmer schreef:Herstel

Wij weten wel hoe het oude matje gedemonteerd moet worden, maar we hebben niet geprobeerd een nieuw matje te monteren. :oops:

Volgens mij hebben bedrijven als Scandcar, Estateservice en dergelijke ze ook wel :wink:

Moet toch ook een fluitje van een cent zijn. We kunnen het allicht ff proberen 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Dank voor jullie snelle reactie, het zou handig zijn om een beschrijving te krijgen van zowel de- als montage. Mocht 1 van jullie die hebben dan houd ik me aanbevolen
Antwoord
Klik hier maar eens.

Ik weet niet wat een normale prijs is overigens

Als je een setje hebt en je komt er niet uit met de montage moet je het maar even laten horen. Volgens mij staat er in de Bentley wel een beschrijving die ik even kan inscannen.
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)