20 October 2006, 18:58
Ik zie t al,donkerblauw is ie.Mooie auto hoor
45 1993,v70 awd 97
240 uit italie do or don't ??
|
28 October 2006, 16:51
Inmiddels een andere 240 met Airco gevonden, in Wezep bij Vermaning . Wel even naast de deur dus ik bel ze eerst maar eens even.
Weliswaar 450.000 gereden, maar ja, er moet toch een ander blok in. En hij is heel erg rood. ![]() Ik blijf twijfelen, 240 of 940. Vandaag naar een 940 met echt ALLES erop en eraan gaan kijken, maar ja, ze hadden eeh, gejokt over de prijs (was ineens zonder garantie, dus 1150 euro verschil), het bouwjaar (5 maanden) en de km stand (31.000 kms) jammer. Een 240 vind ik gewoon mooier, maar er moet wel een B230FK of FT blok in en ik twijfel of ik dat allemaal zelf kan.......
28 October 2006, 22:53
Om die garantie zou ik me niet zo druk maken, de meeste auto's zijn ongeveer naar hun waarde geprijsd en als je niks in wil ruilen kun je met wat contanten bij de particulier aardig zaken doen.Als je alles een beetje goed bekijkt en de verkoper lijkt ook wel o.k heb ik een beter gevoel dan bij een autohandelaar die er sowieso al lekker tussen zit.Moeilijk dilemma tussen gevoel en verstand.Eigenlijk moet je in beide modellen een paar uurtjes sturen zodat je weet wat je het lekkerst vind rijden(want daar gaat t toch ook een beetje om) en speelt natuurlijk ook nog een rol wat je er voor over heb.940 is natuurlijk goedkoper en dat heeft echt alleen met zijn uiterlijk te maken.Aan de kwaliteit zeker niet.
45 1993,v70 awd 97
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|