19 March 2016, 17:59
<dl class="userinfo_extra" style="margin: 5px 0px; float: left; width: 180px; height: auto !important;"><dt style="margin: 0px 10px 0px 0px; padding: 0px; float: left; min-width: 60px; width: auto !important;">Ingeschreven</dt><dd style="margin: 0px; padding: 0px 0px 3px;">Oct 2014</dd><dt style="margin: 0px 10px 0px 0px; padding: 0px; float: left; min-width: 60px; width: auto !important;">Berichten</dt><dd style="margin: 0px; padding: 0px 0px 3px;">23</dd></dl>
[h=2]Verwijderen die moderatoren![/h][INDENT]Wat is dat voor ongein om mijn advertentie te verwijderen? Discriminatie! Anderen laat je ongemoeid, en een fatsoenlijk opgestelde ad verwijder je, zouden ze met deze moderatoren ook moeten doen!
Je kunt natuurlijk iemand erg kwaad maken, zeker als je discrimineert: hoeveel ad's wil je zien, zonder foto's? Waarom wordt dan juist mijn ad verwijderd, TE KOOP UNIEKE aquamarijnblauwe V90, MET VERWIJZING/LINK NAAR AUTOSCOUT24.NL, terwijl daar NIKS mis mee was? VRIENDJESPOLITIEK is hier zeker mede debet aan!
BUIK VOL VAN VOLVO-(site)! JOHN BLUMMEL, OSS
Voorbeeldje: zoek de foto bij deze advertentie, en zoek de verschillen, behalve dan inzake datgene wat aangeboden wordt. Waarom zijn deze dan niet verwijderd, en die van mij wel? Hoeveel zal ik er nog bij zetten?
Volvo 2-serie 1985 loop of sloop voor onderdelen
Te koop volvo 2-serie station voor onderdelen. Bestemd voor de bangers.
Prijzen van 5 tor 250 euro.
Voor foto's zie tijdelijk marktplaats
http://www.marktplaats.nl/a/auto-ond...reviousPage=lr
Voor vragen en of opmerkingen pb!
volvo 245 lijkenwagen benzine ' 79/ volvo 740 sedan '87 benzine GLE / alle 2-series voor bangers
<dl class="userinfo_extra" style="margin: 5px 0px; float: left; width: 180px; height: auto !important;"><dt style="margin: 0px 10px 0px 0px; padding: 0px; font-weight: bold; float: left; min-width: 60px; width: auto !important;">Ingeschreven</dt><dd style="margin: 0px; padding: 0px 0px 3px;">Mar 2016</dd><dt style="margin: 0px 10px 0px 0px; padding: 0px; font-weight: bold; float: left; min-width: 60px; width: auto !important;">Berichten</dt><dd style="margin: 0px; padding: 0px 0px 3px;">1</dd></dl>
Volvo 240 2.0 Polar U9 1992 Rood
Volvo 240 2.0 Polar U9 1992, rood
Nette, goed rijdende benzine auto.
APK tot september 2016, volledige onderhoudshistorie.
Alleen een paar roestplekken (te zien op de foto's)
Distributierem vervangen met 212000km.
Unable to upload photos, but can be seen at:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos/...84790.html
[/INDENT]
[h=2]Verwijderen die moderatoren![/h][INDENT]Wat is dat voor ongein om mijn advertentie te verwijderen? Discriminatie! Anderen laat je ongemoeid, en een fatsoenlijk opgestelde ad verwijder je, zouden ze met deze moderatoren ook moeten doen!
Je kunt natuurlijk iemand erg kwaad maken, zeker als je discrimineert: hoeveel ad's wil je zien, zonder foto's? Waarom wordt dan juist mijn ad verwijderd, TE KOOP UNIEKE aquamarijnblauwe V90, MET VERWIJZING/LINK NAAR AUTOSCOUT24.NL, terwijl daar NIKS mis mee was? VRIENDJESPOLITIEK is hier zeker mede debet aan!
BUIK VOL VAN VOLVO-(site)! JOHN BLUMMEL, OSS
Voorbeeldje: zoek de foto bij deze advertentie, en zoek de verschillen, behalve dan inzake datgene wat aangeboden wordt. Waarom zijn deze dan niet verwijderd, en die van mij wel? Hoeveel zal ik er nog bij zetten?
Volvo 2-serie 1985 loop of sloop voor onderdelen
Te koop volvo 2-serie station voor onderdelen. Bestemd voor de bangers.
Prijzen van 5 tor 250 euro.
Voor foto's zie tijdelijk marktplaats
http://www.marktplaats.nl/a/auto-ond...reviousPage=lr
Voor vragen en of opmerkingen pb!
volvo 245 lijkenwagen benzine ' 79/ volvo 740 sedan '87 benzine GLE / alle 2-series voor bangers
<dl class="userinfo_extra" style="margin: 5px 0px; float: left; width: 180px; height: auto !important;"><dt style="margin: 0px 10px 0px 0px; padding: 0px; font-weight: bold; float: left; min-width: 60px; width: auto !important;">Ingeschreven</dt><dd style="margin: 0px; padding: 0px 0px 3px;">Mar 2016</dd><dt style="margin: 0px 10px 0px 0px; padding: 0px; font-weight: bold; float: left; min-width: 60px; width: auto !important;">Berichten</dt><dd style="margin: 0px; padding: 0px 0px 3px;">1</dd></dl>
Volvo 240 2.0 Polar U9 1992 Rood
Volvo 240 2.0 Polar U9 1992, rood
Nette, goed rijdende benzine auto.
APK tot september 2016, volledige onderhoudshistorie.
Alleen een paar roestplekken (te zien op de foto's)
Distributierem vervangen met 212000km.
Unable to upload photos, but can be seen at:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos/...84790.html
[/INDENT]