Mijn 144 half afgemaakt project/rijdende opknapper/winterauto mag weg, 8 jaar mee gereden, tijd om met de andere verder te gaan. In het kort:
144-384, DET 15-04-1970, APK 06-07-2016
>500.000 km op de teller
rijdt 140+ op LPG, start op LPG en ook nog op benzine (erg rijk uiteraard)
basis stevig, kriksteunen werken gewoon
lichtgrijs gerold, met rondom barstjes, roest e.d., van 10m afstand best geinige auto
95% waterdicht, lekt iets langs de ruitewisseras
accu goed, uitlaat redelijk gasdicht, demping matig
open dak dichtgelast moet nog afgewerkt
zelf wielen meenemen (voor nood heb ik er 240 wielen met flutbanden bij die net Rdam halen)
vooras rubbers bonken, vooral bovenste draagarmen
spoort en stuurt desondanks prima
remmen goed, handremkabel half, en vastgeroest (werkte voorheen aan beide kanten)
B20A met LPG kop en verder standaard, nauwelijks olie lekkage of verbruik, distributie nog 50.000 km te gaan gok ik
kleine brandgaatjes in stoelen en voorruit
voorstoelen wat ingezakt, inclusief kussentjes
goede kachelmotor en -radiateur, achterruitverwarming 99% stuk
radiateur vernieuwd
achteras zeurt een beetje maar dat doet-ie al jaren
goede stille M40 en koppeling, aandrijfas zit minstens 1 nieuwe kruiskoppeling in
een kofferbakveer zelf gemaakt
extra 1 pot lichtgrijze verf!
vraagprijs 800 euro
Groeten, Marc
![[Afbeelding: Winter2013kl_zpsf93f9819.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/Winter2013kl_zpsf93f9819.jpg)
![[Afbeelding: Dakkie_zpselwun0kn.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/Dakkie_zpselwun0kn.jpg)
![[Afbeelding: Rechtsachter_zpswgkqdhdr.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/Rechtsachter_zpswgkqdhdr.jpg)
144-384, DET 15-04-1970, APK 06-07-2016
>500.000 km op de teller
rijdt 140+ op LPG, start op LPG en ook nog op benzine (erg rijk uiteraard)
basis stevig, kriksteunen werken gewoon
lichtgrijs gerold, met rondom barstjes, roest e.d., van 10m afstand best geinige auto
95% waterdicht, lekt iets langs de ruitewisseras
accu goed, uitlaat redelijk gasdicht, demping matig
open dak dichtgelast moet nog afgewerkt
zelf wielen meenemen (voor nood heb ik er 240 wielen met flutbanden bij die net Rdam halen)
vooras rubbers bonken, vooral bovenste draagarmen
spoort en stuurt desondanks prima
remmen goed, handremkabel half, en vastgeroest (werkte voorheen aan beide kanten)
B20A met LPG kop en verder standaard, nauwelijks olie lekkage of verbruik, distributie nog 50.000 km te gaan gok ik
kleine brandgaatjes in stoelen en voorruit
voorstoelen wat ingezakt, inclusief kussentjes
goede kachelmotor en -radiateur, achterruitverwarming 99% stuk
radiateur vernieuwd
achteras zeurt een beetje maar dat doet-ie al jaren
goede stille M40 en koppeling, aandrijfas zit minstens 1 nieuwe kruiskoppeling in
een kofferbakveer zelf gemaakt
extra 1 pot lichtgrijze verf!
vraagprijs 800 euro
Groeten, Marc
![[Afbeelding: Winter2013kl_zpsf93f9819.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/Winter2013kl_zpsf93f9819.jpg)
![[Afbeelding: Dakkie_zpselwun0kn.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/Dakkie_zpselwun0kn.jpg)
![[Afbeelding: Rechtsachter_zpswgkqdhdr.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/Rechtsachter_zpswgkqdhdr.jpg)
![[Afbeelding: Linksachter_zpsdfi013xl.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/Linksachter_zpsdfi013xl.jpg)
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969