Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TV debuut
Een ware zeleburutie hier op het forum!
Antwoord
Het zijn een paar bizarre weekjes geweest idd; de rust zal nu wel wat wederkeren :lol:
Antwoord
nou, ik zie een nieuwe nederlandse versie van Jeremy Clarckson ontpoppen. ( je rijdt al engelse auto's....de rest, verzin t maar)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Wie weet; we zijn alweer benaderd voor de volgende test 8) :lol: !

Als er nog meer ideëen zijn voor onzinnige tests, hoor ik ze graag!
Antwoord
ok, eerste suggestie; kun je waterskiënd achter een 4wd door de modderpoel?? (ik ga t niet proberen trouwens)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ze gaan zaterdag een ander waterski-item filmen (maar dan met een ècht stunt-team :wink: ).

Suggesties waren nog:
- alternatieve brandstof; waar kan een benzine- of dieselauto allemaal op lopen;
- verkeersdrempel racen; wat voor auto kan het hardst over een verkeersdrempel;
- wat voor auto leent zich het best voor 'twister-op-het-dak', maar daar hebben we nog wat dames in bikini voor nodig Tongue

Die eerste gaan we waarschijnlijk zowieso doen :lol:
Antwoord
Divadi schreef:Ze gaan zaterdag een ander waterski-item filmen (maar dan met een ècht stunt-team :wink: ).

Suggesties waren nog:
- alternatieve brandstof; waar kan een benzine- of dieselauto allemaal op lopen;
- verkeersdrempel racen; wat voor auto kan het hardst over een verkeersdrempel;
- wat voor auto leent zich het best voor 'twister-op-het-dak', maar daar hebben we nog wat dames in bikini voor nodig Tongue

Die eerste gaan we waarschijnlijk zowieso doen :lol:
:roll: Tongue :roll:
lik hier om beetgenomen te worden Big Grin<br />De emoticons hier zijn onderkoeld...<br />[Afbeelding: Megabrendini.jpg]
Antwoord
Haaaaahahaha mÃÂga vet mèn! Kan niet wachten :lol: :lol: :lol: :!: :!:
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: