Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stuurpen ingeschoven!!!
Help,

op een mooie dag ging ik mijn interieur van m'n 245 verfraaien met een mooi stuur uit een 262, het oude stuur verwijderd, ik druk het niewe stuur erop en..........................
De stuurpen verdwijnt in het diepe.
Nou weet ik dat dat ding telescopisch is vanwege aanrijdingen, maar........
Ik krijg hem niet meer uitgeschoven. Hij lijkt wel ergens achter te haken ofzo, hij is dus wel los, ik kan hem draaien en op en neer schuiven, maar niet lang genoeg uittrekken om weer in te haken en het stuur te bevestigen.

Mijn vraag is nu: Wie o wie kan mij helpen op enige wijze, wie heeft er ervaring met dit probleem of weet hoe dit op te lossen? Sad Sad
45 DL '89<br />945 LPT Malmo '96
Antwoord
Is het een schade auto??

Volgens mij moet je die hele stang vernieuwen nu..

Gr :?
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
Even kort Obdam bellen? (zit om de hoek bijna geloof ik).

MArc
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting
Antwoord
Dank jullie voor de snelle reacties;

Nee, het is geen schade auto, en dat maakt het ook juist lastig geloof ik, want anders zou de zwarte stalen huls om de stuurpen ook ingedrukt zijn, en dat is nu niet het geval, oftewel hij zit nu in een te ruime jas eigenlijk, of zoiets

Verder ben ik al aan het bellen hier en daar, mijn eigen garage wist er niets van, hebben zij geen ervaring mee

Groet, Onne
Antwoord
Yes!!

Na veel gesleutel en gedoe is het gelukt om de stuurpen weer op zijn plek te trekken. Uiteindelijk deed een eikenhouten plankje met een gat erdoor de truc, waardoor ik de stuurpen met de stuurbout op zijn plek kon trekken. Ik ben blij Tongue Tongue Tongue

Bedankt voor de tip van Obdam, die had nl. wel al een stuurkolom liggen voor als het niet ging lukken, heel aardig.

En wat stuurt dat stuur lekker!!

Groet, Onne
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)