8 January 2015, 11:19
Hoi Jambon,
Dat is mooi! Zijn het schermen met zo'n lage uitsnede?
Groet,
Mathieu.
Dat is mooi! Zijn het schermen met zo'n lage uitsnede?
Groet,
Mathieu.
Voorscherm links-rechts
|
8 January 2015, 11:19
Hoi Jambon,
Dat is mooi! Zijn het schermen met zo'n lage uitsnede? Groet, Mathieu.
8 January 2015, 16:25
ja, allebei Mathieu.. 1tje is vreemd genoeg wat gewichtiger dan de ander omdat er hoogst waarschijnlijk een deukje is weggewerkt zonder uitdeuken, en afgezien van wat oppervlakte-bruin, 0 rottigheid.. maarja, niet teveel betaald en ook nog voor de deur afgeleverd.. daar wil ik wel wat verbetertijd tegenover zetten..!
8 January 2015, 18:00
Hoi Jambon,
Dat is prachtig dat het je zo gelukt is! Heeft die persoon nog meerdere schermen met hoge uitsnee? Zoek nog steeds een linker met klein knipperlicht. Groet, Mathieu.
8 January 2015, 21:16
Kan ik vragewn voor je, maar ik zou ook en contact opbnemen met Willem&Willem van MP.. die zitten toch niet ver van je uit de buurt..? Deze Belgische meneer zit sowiezo al 180 km bij me vandaan..!
9 January 2015, 18:29
Hoi Jambon,
De Willempies hebben van alles liggen maar helaas geen schermen. Pim Koopmans in Reard is gestopt met zijn zaak dus ook daar valt niets meer te halen, voor de rest is het een beetje mager met de volvo handel in Friesland. Maar goed, ik heb niet echt veel haast, geweeon blijven zoeken en dan komt er vanzelf wel iets boven water. Groet, Mathieu.
9 January 2015, 18:49
Madman schreef:Hoi Jambon,deze werd hier ook nog gemeld Mathieu.. http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderde...b9c5b7a618 |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|