Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"deurvoerrubbers"
Wie helpt me aan doorvoerrubbers voor bij de deuren?

Ik zag laatst dat er ook modellen zijn met een doorvoerrubber voor de achterklep, i.p.v. de bekabeling door de scharnieren. Is dit standaard Volvo voor de latere modellen of een aftermarkt-oplossing?
[Afbeelding: avatar.png] [Afbeelding: gle.JPG]

Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]
Antwoord
Niet ik weet. De 1990 e.v. heeft de ruitesproeier op de klep en daarvoor loopt het waterslangetje schuin van kar naar klep da's alles. De rest gaat nog door de scharnieren.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Dan heeft iemand anders dat misschien zelf bedacht. Het was een harmonica-type, tuitvormig zwart plastic. Zou dat alleen voor de sproeier geweest zijn? [Die zat inderdaad bij deze auto boven in het midden.] Ik zag het bij iemand op de afgelopen sleuteldag bij Nordicar.
Misschien heb ik het niet goed begrepen.

Niemand trouwens bezig met een sloper waar 'deurvoerubbers' voor de kabeltjes in zitten?

Antwoord
Ik heb op een forum (denk het register forum) gelezen dat iemand dat zelf heeft gemaakt nadat de bedrading door het scharnier het voor de zoveelste keer had begeven
Antwoord
Nicolaas H schreef:Dan heeft iemand anders dat misschien zelf bedacht. Het was een harmonica-type, tuitvormig zwart plastic. Zou dat alleen voor de sproeier geweest zijn? [Die zat inderdaad bij deze auto boven in het midden.] Ik zag het bij iemand op de afgelopen sleuteldag bij Nordicar.
Misschien heb ik het niet goed begrepen.

Niemand trouwens bezig met een sloper waar 'deurvoerubbers' voor de kabeltjes in zitten?
het zag er iig origineel uit, mooie oplossing ook. In principe kun je dan op de sloop een passend doorvoer rubber halen en monteren.. ff aan Stevves vragen welke het is..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Heb ze van een 440 gebruikt.
Antwoord
Inderdaad, het was niet op de sleuteldag maar op de VKB. Het was de auto van Stevves! Dank Jambon.
Ga het op de sloop proberen.

Antwoord
doorvoerrubbers voor de deuren heb ik vast, alleen erg druk dus weinig tijd om op te sturen. Ze kosten niets trouwens...
Antwoord
Heel erg fijn, Asterix! Als je in de buurt woont haal ik ze op en anders hoor ik wel wat het versturen je gaat kosten.
[Ik kom geregeld in de buurt van Amsterdam / Zaanstreek / Haarlem / Tilburg.]

Antwoord
Nicolaas H schreef:Heel erg fijn, Asterix! Als je in de buurt woont haal ik ze op en anders hoor ik wel wat het versturen je gaat kosten.
[Ik kom geregeld in de buurt van Amsterdam / Zaanstreek / Haarlem / Tilburg.]
..Tilburg, gezellig..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: