B23A met lpg in een 1984 245
Zie foto's
![[Afbeelding: y9eqe8y5.jpg]](http://img.tapatalk.com/d/14/07/18/y9eqe8y5.jpg)
Als ik de schroef er uit haal en het andere stuk er op aansluit slaat de motor direct af. Dus het afdoppen heeft een functie, maar zo heeft meneer Volvo dat niet bedacht.
Hij liep op benzine, maar kan zo geen link met de gas installatie vinden dus voor de gas installatie zal het niet gedaan zijn. De slang komt van een elektrisch bediende lucht klep/kraan en lijkt een 3 weg kraan. Een aansluiting komt van net voor de carburateur en de andere verdwijnt in het schutbord. Voor de vacuüm geregelde kachel knoppen?
Dat het afdoppen nuttig was, tja dat lijkt, maar vraag mij af of het een probleem oplossing is voor een storing?
Sent from my iPad using Tapatalk![[Afbeelding: u4a2e2a3.jpg]](http://img.tapatalk.com/d/14/07/18/u4a2e2a3.jpg)
Zie foto's
![[Afbeelding: y9eqe8y5.jpg]](http://img.tapatalk.com/d/14/07/18/y9eqe8y5.jpg)
Als ik de schroef er uit haal en het andere stuk er op aansluit slaat de motor direct af. Dus het afdoppen heeft een functie, maar zo heeft meneer Volvo dat niet bedacht.
Hij liep op benzine, maar kan zo geen link met de gas installatie vinden dus voor de gas installatie zal het niet gedaan zijn. De slang komt van een elektrisch bediende lucht klep/kraan en lijkt een 3 weg kraan. Een aansluiting komt van net voor de carburateur en de andere verdwijnt in het schutbord. Voor de vacuüm geregelde kachel knoppen?
Dat het afdoppen nuttig was, tja dat lijkt, maar vraag mij af of het een probleem oplossing is voor een storing?
Sent from my iPad using Tapatalk
![[Afbeelding: u4a2e2a3.jpg]](http://img.tapatalk.com/d/14/07/18/u4a2e2a3.jpg)
![[Afbeelding: nemymy9y.jpg]](http://img.tapatalk.com/d/14/07/18/nemymy9y.jpg)
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km