Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tectyl, dinitrol ???
#1
In mijn uiterst gave 240 (import italie) zit geen druppeltje tectyl, dat zou ik eigenlijk wel willen, is dit goed zelf te doen, zijn er goede adresjes
Volvo 240 super Polar 1993<br />italiaanse import
Antwoord
#2
Als je toegang tot een lift (of smeerput) hebt is dat heel goed te doen. Er zijn bussen verkrijgbaar om via een spuitpistool en compressor te gebruiken, maar ook bussen onder druk en blikken om het met de borstel (of plamuurmes) op te smeren.
Roll<br /><br />&quot;Baldrick, you wouldn't recognise a cunning plan if it painted itself purple and danced naked on top of a harpsichord singing 'Cunning plans are here again'.&quot;
Antwoord
#3
Geen tectyl is prachtig, houwen zo. Nu kan je goed zien wat er gebeurd aan de onderkant en alle kieren en naden kunnen goed drogen. Misschien kun je al te overdreven openstaande kieren dichtsmeren met wat dak rubber o.i.d.

In de winter regelmatig pekel wegspoelen, steenslagputjes bijhouden en je kunt nog jaren genieten van je schone strakke onderkant.

Marc
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#4
Voor een goed adres moet je even in het topic van Ticcie z'n restauratie zoeken.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
#5
Deze:

http://www.volvolvo.nl/forum/viewtopic.p...ht=gosliga

en deze:

http://www.volvolvo.nl/forum/viewtopic.p...83&start=0
Antwoord
#6
yep, en helemaal tevreden!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)