19 January 2008, 19:38
Na ruim 600 posts moet ik me misschien toch maar eens voorstellen. Een aantal kennen me intussen al maar ik had nog nooit een topic over mezelf geopend. Wel lullig aangezien ik altijd tegen nieuwelingen roep dat ze zich eens moeten voorstellen, het liefst met een zooi foto's.
Ik had al wel een site gemaakt waar ik allerlei klusjes en upgrades bijhield, maar nooit op volvolvo.
Dit is hoe het begon, volvo-forum.nl:
In de loop der tijd moest er wel het een en ander aan gebeuren natuurlijk.
- kentekenplaat verlichting
- ruitenwissers die niet wilde stoppen, vanwege "een omleiding"
- nieuwe deuren aan de rechterkant
- APK
- wat laswerk (bij achterspatbord binnen en bodem)
- betere sound (echte hoedenplank, subwoofer en speakers vastmaken)
Bij een voorstel topic hoort ook wat plaatjes natuurlijk:
[img width=450 height=600]http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/zonnigedaghitland08-03-07008.jpg[/img]
Hieronder de updates
Ik had al wel een site gemaakt waar ik allerlei klusjes en upgrades bijhield, maar nooit op volvolvo.
Dit is hoe het begon, volvo-forum.nl:
Citaat:Nou na lang wachten is het dan toch zover, ik heb eindelijk een leuke oldtimer kunnen kopen. Hij heeft alleen 2 deuren extra dan dat ik in eerste instantie zocht; een 144 uit 1970. Hij is van een lid geweest van de V44club, dus misschien komt hij jullie wel bekend voor. Als jullie er wat meer van weten stuur maar een PB.
Hier wat plaatjes. Even tank helemaal vol gegooid (LPG), en hup naar huis. Moest gelijk Gorinchem - Rotterdam afleggen in de stromende regen, dus dat was gelijk een goede vuurdoop. Ging helemaal perfect.
In de loop der tijd moest er wel het een en ander aan gebeuren natuurlijk.
- kentekenplaat verlichting
- ruitenwissers die niet wilde stoppen, vanwege "een omleiding"
- nieuwe deuren aan de rechterkant
- APK
- wat laswerk (bij achterspatbord binnen en bodem)
- betere sound (echte hoedenplank, subwoofer en speakers vastmaken)
Bij een voorstel topic hoort ook wat plaatjes natuurlijk:
[img width=450 height=600]http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/zonnigedaghitland08-03-07008.jpg[/img]
Hieronder de updates