Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klepstelgereedschap
Ik zoek een setje klepstelgereedschap (liefst met plaatjes). Iemand die wat in de aanbieding heeft of weet waar ik dit het beste kan vinden? Misschien bij de dealer? Maar dat zal wel vrij prijzig zijn..
Antwoord
Ik heb (hier of op het registerforum) wel eens een aanbieding gezien van iemand die het zelf maakte en te koop aanbood.
Ben al aan het zoeken geweest, maar weet echt niet meer wie het was.
Misschien iemand anders die het nog weet??
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Timen Smiit biedt dit te koop aan. Setje kost meen ik 50 euro excl de plaatjes ("Smit" als naam op het forum)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Op dit forum?
Antwoord
"Smit" is te vinden op het forum van het register.
Kosten euro 15,=.voor het speciale blokje.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
Ik moet me eerst registreren voor ik 'm kan pb'en. Maar goed, dan ben ik gelijk eindelijk eens ingeschreven bij het register forum.
Antwoord
Zo'n blokje heb ik op een simpele manier zelf gemaakt.

Een duim van een tuindeur/staldeur klink. Deze loopt taps toe om hem in het hout te kunnen slaan. Hiervan heb ik de punt afgezaagd en die gebruik ik voor het kleppen stellen.

De klep duw ik naar beneden met een schroevendraaier en dan schuif ik aan de andere kant dat conische blokje ertussen.

daarna kun je met twee kleine schroevendraaiertjes het plaatje er zo uit wippen.

Ik heb overigens een paar weken geleden via marktplaats een doos klepstelplaatjes gekocht. stuk of 100 voor 25 euri's Smile mazzeltje
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
nog meer mazzel: je koopt 2 banden via marktplaats, raakt aan de praat met de verkoper over 240's en krijgt een doos met 200 plaatjes en het klepstelgereedschap gratis mee (m'n broertje).
Antwoord
En dat is een duur setje Confusedhock:
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl
Antwoord
Gratis is niet duur lijkt me.. Big Grin
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Klepstelgereedschap oudevolvo 1 1.834 29 August 2013, 14:22
Laatste bericht: oudevolvo

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)