Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renault marine 688-42
Wie weet of dit blok in autouitvoering bv ook in een 300 heeft gezeten..?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Als dat een versie van de Cleon is wel. Hij heeft in elk geval dezelfde 123 ontsteking als de DAF 55 motor: http://www.leenapk.nl/product_details.php?item_id=91

Oh ja, dat is hem helemaal: http://groups.omni-chat.com/Bakdekkruise...arine.ocgp
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Marc, ik heb de link ff doorgestuurd naar de eigenaar, kan ie zien of we het over hetzelfde hebben. Volgens hem zit ie idd ook in de 55/66.

Hij heeft 2 blokjes die eigenlijk op zijn. Ik heb aangegeven dat het wellicht mogelijk/slimmer is om een 300 blokje oid met "weinig" kms er in te hangen als dat past en veel goedkoper is dan reviseren. Moet alleen wel mogelijk zijn zonder om te bouwen (afgezien van de aqua onderdelen natuurlijk..)
Antwoord
Volgens mij is dat zo, ken iemand die ook met zo'n motor in z'n boot bezig was. 1100's van die Cleon motoren kosten in ieder geval niets...
Antwoord
ehm als het een renault cmotor moet zijn kan je ook nog wel iets verder kijken dan alleen een 1.1. de renault super5jes hadden oa een 1.1 maar ook een 1.4 met of zonder turbo. verder zijn Cmotoren ook in de clio 1 en twingo geleverd. moet ik eens gaan informeren voor iemand dan hoor ik het wel

edit: wat een B... motor is voor een volvo is een Cmot or voor renaut. de basis voor een heel groot aantal motoren dus.
Antwoord
Motorcode C3... volgens mij bij Renault.
Antwoord
thanks all.. de eigenaar heeft positief gereageerd op de plaatjes in de link van Marc. Wat het voordeligst lijkt is de low milage 300/Clio oid voor een prikkie en de motor overhangen. 1400 heb ik ook geroepen, alhoewel de eigenaar niet direct op zoek is naar extra vermogen.

Hoor graag of er nog interessante info verder opduikt en wellicht een blokje..
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: