Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Groene boekjes
#1
Vandaag vond ik een site met gedigitalisseerde groene boejes van volvo. Van wiring diagrams tot info over turbo motoren (FT dat wel) en meer. Wellicht handig om te weten. Ook een vergelijking van de 240 turbo met de saab 900 turbo en andere folders etc.

http://www.k-jet.org/documents/greenbooks/
Antwoord
#2
Dat is goed nieuws.
Deze site was eerst te bereiken via de Oregon universiteit, maar bleek later niet meer bereikbaar, maar nu dus weer wel via zijn eigen site.
Super en bedankt.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
#3
Deze vriendelijk ogende Amerikaan heeft het Service Manual 1973 voor de 140 serie helemaal gefotografeerd, ijverig.

http://super-crush.com/gallery/main.php?g2_itemId=2968

Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#4
k-jet.org krijg ik helaas niet geopend..... Sad meer mensen hier last van?

Volvo 245 GLE 1979
Antwoord
#5
lukt bij mij wel
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord
#6
hier ook geen probleem!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
#7
die groene boekjes zijn echt super!!

het verkleinwoord boekje doet geen recht aan de werkplaatshandboeken, in de eerste instantie verwachtte ik die kleine groene boekjes welke de monteurs vroeger in hun borstzak konden steken.
hiervan heb ik zelf een 2-serie exemplaar en er staan geen procedures in maar wel alle aanhaalmomenten , spelingen en andere waardes.

jammergenoeg staan er geen dieselboeken tussen maar hetgeen er wel tussen staat maakt een hoop goed.

mooi boek bijvoorbeeld over de achteras, ik zou graag de mijne reviseren wegens herrie en dan gelijk een andere overbrengingsverhouding realiseren.(om de dieseltoeren omlaag te brengen).

bedankt voor deze link., groet jan
Antwoord
#8
ik snap er nix van. Ik krijg die site echt niet geopend. Kan iemand die bestanden door mailen? (niet allemaal doen, dan is mijn box vol!)
Volvo 245 GLE 1979
Antwoord
#9
Op de bewuste site stond deze opmerking :Smile
I also fixed some compatibility issues with Internet Explorer, although it is NOT my preferred browser and will recieve less-than-stellar support. Get Firefox.

Kan dit het probleem zijn ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
#10
Op mijn werk alles gedownload en bezig met uitprinten. Dus doormailen hoeft niet meer.
Volvo 245 GLE 1979
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  amazon boekjes thoonen 4 5.205 23 January 2008, 20:08
Laatste bericht: Frans245

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)