10 May 2010, 20:07
Ben net wijzer geworden van een paar ontluchtingsnippels..... Alles kan kapot ;D
Het gaat mij niet zozeer om het loskrijgen van de bout, maar om het verschil tussen de boutdiameter en het gat in de Panhardtstang. Ik gok dat daar nog een bus in zit en die heb ik dan ook nodig. De oorspronkelijke vraag was dan ook of dat zo is en was hij bij jullie nog over te zetten? Het gat van bijna 20 mm is origineel, want ook de originele vervangingsrubbers hebben zo'n achterlijk groot gat. (Afgelopen weekend even gecontroleerd, met dank aan Albert en Bram )
Het gaat mij niet zozeer om het loskrijgen van de bout, maar om het verschil tussen de boutdiameter en het gat in de Panhardtstang. Ik gok dat daar nog een bus in zit en die heb ik dan ook nodig. De oorspronkelijke vraag was dan ook of dat zo is en was hij bij jullie nog over te zetten? Het gat van bijna 20 mm is origineel, want ook de originele vervangingsrubbers hebben zo'n achterlijk groot gat. (Afgelopen weekend even gecontroleerd, met dank aan Albert en Bram )
`88 245, B230K, M47