17 June 2009, 21:36
Dit ontrafelt iig 1 mysterie: je kunt nu zien dat ie origineel zilvermetallic (kleur 130) was!!
Voor de rest: wees niet te zuinig met roest wegslijpen. En je gaat zelf lassen he? Het mooiste is om alles tegen elkaar te lassen en dan dus volkomen door te lassen en weg te slijpen, dan zie je er nauwelijks iets van. Maar dan moet je wel een prof zijn. Als je het over elkaar zet en puntlast, zoek dan even op wat vlgs de APK eisen de maixmale afstand tussen de lassen mag zijn!
Voor de rest: wees niet te zuinig met roest wegslijpen. En je gaat zelf lassen he? Het mooiste is om alles tegen elkaar te lassen en dan dus volkomen door te lassen en weg te slijpen, dan zie je er nauwelijks iets van. Maar dan moet je wel een prof zijn. Als je het over elkaar zet en puntlast, zoek dan even op wat vlgs de APK eisen de maixmale afstand tussen de lassen mag zijn!
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...