Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gespot
Ik had ook wat anders te doen,ging boodschappen doen bij AH,en heb altijd een kleine camera in mijn zak, foto's duurden maar 3 x 1/100 sec dus viel wel mee. Dacht alleen " Leuk Volvo voor gespot " . Kenteken viel me later pas op en RDW staat bij favorieten, dus al met al niet te veel werk, zeker niet voor een Vutter.
Verder heb ik het idee , dat als men ermee op de openbare weg gaat , je er best een foto van mag maken.
En dat wegwerken van kentekens vind ik ook altijd een beetje apart. ???
Antwoord
wegpoetsen doe je alleen als je iets te verbergen hebt, mijn auto is ook al meerdere malen voorbij gekomen met kenteken. gepost door anderen, lekker belangrijk
Antwoord
openbare weg..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Mee eens, publieke ruimte en iedereen zit toch het kenteken van een ander op straat. No worries!!

Antwoord
Als je zon geel nummerbord hebt is er ook niet veel aan de hand.
Die blauwe oldtimer kentekenplaten kan je zonder moeite laten namaken/bijmaken. Vandaar d at ik die bij mij auto onzichtbaar maakte.
Antwoord
Waarom zou iemand dan precies jouw platen namaken? Men kan gewoon 45-GD-03 laten persen en tanken maar.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
ramkraken.... brandstofdiefstallen of gewoon kopieën maken en lekker lomp rijden maar... redenen genoeg om kentekens onzichtbaar te maken!! het zijn niet alleen nette mensen die op internet zitten
Antwoord
dan maar beter zonder kenteken gaan rijden, anders zien ze hem nog..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Als je zon geel nummerbord hebt is er ook niet veel aan de hand.
Die blauwe oldtimer kentekenplaten kan je zonder moeite laten namaken/bijmaken. Vandaar d at ik die bij mij auto onzichtbaar maakte.

Originele gele platen drukken is anders voor omkatbendes geen probleem. Die hebben lege kentekens,onbedrukte officiele platen ,GAIK tang en beletteringsapparaat (allemaal ontvreemd uiteraard).
Antwoord
tsss schorriemorrie..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo Gespot: Welk type velg? gerbenvdlindeu 9 8.841 13 November 2018, 00:22
Laatste bericht: UraniumFever
  bijzondere auto's op de weg gespot, maar geen Volvo's PP! 13 10.340 20 February 2008, 16:10
Laatste bericht: Dirk242

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)