25 October 2013, 09:16
Vanochtend bij het stoplicht had ik richtingaanwijzer naar links aan.
Deze tikte gewone ritme, maar daarna liep het tempo al snel op.
Het ging steeds sneller, tot een niveau waarbij ik dacht dat 1 lampje stuk was.
Maar bij controle bleken alle lichten het te doen, maar links gaat stuk sneller. Rechts heeft wel normale ritme.
Als ik het goed heb, betekent dit dat er te veel weerstand in systeem zit, waardoor die niet goed ontlaad, en te snel weer oplaad?
Eerste de peertjes maar, waarbij even de contacten reinigen...
Verdere suggesties zijn welkom!
Deze tikte gewone ritme, maar daarna liep het tempo al snel op.
Het ging steeds sneller, tot een niveau waarbij ik dacht dat 1 lampje stuk was.
Maar bij controle bleken alle lichten het te doen, maar links gaat stuk sneller. Rechts heeft wel normale ritme.
Als ik het goed heb, betekent dit dat er te veel weerstand in systeem zit, waardoor die niet goed ontlaad, en te snel weer oplaad?
Eerste de peertjes maar, waarbij even de contacten reinigen...
Verdere suggesties zijn welkom!
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005