Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wissel
#1
Ik (en daar gaat het eigenlijk om) vind het geweldig staan. Chroom en dergelijke bling bling vind ik niks dus lekker zwart en rood gespoten. Ze zitten nog een beetje scheef en ze zijn ook nog niet afgesteld maar ik had geen tijd meer. Viel een beetje tegen mede omdat stadslicht verplicht is moest ik die naar een ander plekkie verhuizen, zit nu bij de dimlichtruimte in en ik (electra nono) moest andere bedrading maken maarrrrrr.....alles doet het op een sealed beam (groot licht) na, die is kapot. Gelukkig liggen er nog een paar op de plank.

[Afbeelding: img2256i.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
Groeten van Frans
Antwoord
#2
'ik' vind het ook geweldig staan Frans!
Bedankt en de groeten! 244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
#3
Mooie agressieve snuit, mooi
Antwoord
#4
Er gaat weinig boven een rode 700
760 | Groen | Snel
Antwoord
#5
netjes...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#6
Supertof.
Misschien is het ook een idee om de spoilerhoekjes ook zwart/carbon achtig te maken.
Woest geheel in iedergeval. Ik wist niet dat de us koplampen al voorzien waren van een stripje onder de knipperlichten, vind ik bij de eu versies niet zo mooi. Dit is mooi strak.
Antwoord
#7
Die strip is eigenlijk het stadslicht wat ik rood gespoten heb. Bij de EUversie had ik dat ook gedaan onder het knipper/stadslicht. Die windsplitters zijn heel lang zwart geweest maar heb ik een tijdje terug ook maar rood gemaakt en ik ben er nog steeds niet uit wat mooier is haha.

[Afbeelding: 32aw.jpg]

Uploaded with ImageShack.us
Groeten van Frans
Antwoord
#8
Blijft 'n gaaf ding Frans.
Antwoord
#9
Goeie zaak. US koplampen zijn verplicht op een 740. Splitters in het zwart lijkt mij ook mooier.
Daarnaast zou ik kiezen voor een gewoon Volvo logotje op de grille.


Groeten van Dirk
Antwoord
#10
Drk schreef:Daarnaast zou ik kiezen voor een gewoon Volvo logotje op de grille.
Groeten van Dirk



Dan moet ik eerst volwassen worden.
Groeten van Frans
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  interieur verlichting wissel chrisbelgie 7 11.270 15 February 2013, 21:17
Laatste bericht: Karinsky

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)