Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KLeur van mijn 262coupe
#1
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, zag deze subgroep en heb me geregistreerd,
Ik ben bezig een 262 coupe te restaureren en nader het moment supreme, het spuiten. in welke kleur. hij hoort eigenlijk in zilvergrijs met het canvas dak, maar na het trauma van de verborgen roestellende wil ik dart niet terug en kies voor een egale kleur.
Zwart is mooi, zilvergrijs is te licht voor de complete auto, vin ik.

zijn er nog andere ideeen
Killercroc, heb je je auto al af
ik wissel graan wat ideeen ui met betrekking tot de restauratie

ik moet nog even uitzoeken hoe ik een plaatje meestuur
Dus
[img]
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988
Antwoord
#2
Zwart is wel mooi voor een 262 vind ik, maar ik weet niet of het goed staat bij het canvas dak. De zwarte 262's die ik gezien heb hadden geen van allen een canvas dak.
Antwoord
#3
zilvergrijs met een zwart dak?
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
#4
misschien is het een idee om op de site van het bertone register te kijken welke kleuren origineel waren in dat betreffende bouwjaar.

Kijk maar: KLIKKLIKKERDEKLIK
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
#5
ik zou voor blauw metallic gaan als je originaliteit minder belangrijk vind, anders gewoon de originele kleur aanhouden!
Antwoord
#6
Ik zou zelf altijd voor origineel gaan. Is het originele dak nog te restaureren en wat kost zoiets?

Maar als je dan toch wat anders wilt, zou ik voor ijsblauw metallic gaan.

En.....da's ook nog eens een originele 262C kleur! 8)

Ben wel benieuwd wat je gaat doen......enneh: de foto doet t niet......
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
#7
antraciet?? Tongue
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
#8
Zwart is natuurlijk wel de mooiste kleur. Voor iedere auto eigenlijk.
Antwoord
#9
Sander van Buiten schreef:Ik zou zelf altijd voor origineel gaan. Is het originele dak nog te restaureren en wat kost zoiets?

Maar als je dan toch wat anders wilt, zou ik voor ijsblauw metallic gaan.

En.....da's ook nog eens een originele 262C kleur! 8)

Ben wel benieuwd wat je gaat doen......enneh: de foto doet t niet......

Zeker een 262... Absoluut origineel houden!!!
Een andere kleur is "even" leuk..
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#10
he volvoman,

ik ben over een paar weken aan hetzelfde momnt toe, de kleur kiezen voor de coupe. Ik ben zelf nog steeds aan het twijfelen, al gaat mijn vookeur uit naar een kleur die ik zelf mooi vind en ook nog inlijn ligt met de kleuren voor een bertone. het ijsblauw metallic vind ik ook een mooie kleur.

Aan welke kleur zat je zelf te denken? En wat doe je met het dak?

Qua restauratie is het deze week waarschijnlijk de auto aan de loop krijgen. Er is een gereviseerde b280f uit een 760 ingekomen....

WJ
____________<br />volvo p1800s 1968<br />volvo 262c 1978 (under construction)<br />volvo amazone GT 1968
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  volvo 262c: silver met zwart in andere kleur!! killercroc 83 79.284 16 May 2006, 23:06
Laatste bericht: mado

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)