Berichten: 398
Topics: 49
Lid sinds: Jan 2009
In mijn 86-er 740 vallen de RAW en gordelverklikker soms uit.
Nu lijkt het er op dat als ik de lichtknop bedien het geheel soms weer wil werken.
De lichtschakelaar is dus een verdachte.
Graag zou ik op een electrisch schema het verband tussen de diverse delen willen bekijken.
Ik heb een Olving boek, maar het schema daar in is verre van duidelijk.
Heeft iemand een duidelijk schema, of weet er ÃÃn te vinden?
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
Berichten: 6.717
Topics: 162
Lid sinds: Aug 2006
Ik heb er ook eentje nodig voor de stoelvervarming eens na te zien.
Destijds had ik de haynes niet bij me (nu ook niet), misschien dat daar iets bruikbaars in staat?
Wat betreft oplossing: check eens de alarmlichtschakelaar, die inderdaad op je lichthandle zit. Die wil weleens storing veroorzaken.
Berichten: 1.614
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Wiring diagrams op k-jet.org zijn niet bruikbaar?
Klik
Berichten: 6.717
Topics: 162
Lid sinds: Aug 2006
Berichten: 398
Topics: 49
Lid sinds: Jan 2009
Het is een schema van een 760 van 88 als ik het goed heb gezien.
Ik moet zeggen dat het erg duidelijke tekeningen zijn.
Helaas komt het niet geheel overeen met mijn auto, zo ook de Olving niet.
Inmiddels heb ik het knipperlicht relais verwijderd, de polen geschuurd, en de "meterkast" met contact spray bewerkt.
De tijd zal leren of het helpt ...
Ik heb wel aan de hand van schema's enigzins kunnen bepalen waar de fout zou kunnen zitten.
Zo is er een massa rail (31) voor de relais, een aantal werkt perfect, dus die kan het niet zijn .... etc etc
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
Berichten: 398
Topics: 49
Lid sinds: Jan 2009
CRAP! het is het contactslot!
Was me al opgevallen dat met een of meerdere keren contact maken het euvel soms verdween.
Vandaag weer problemen, beetje rommelen met de sleutel .... et voila!
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......