Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C70 valt stil
#1
HELP!!! Sinds ongeveer 6 maand doet dit probleem zich voor. Als ik een korte rit maak met mijn wagen en hem dan stil leg (vb 1min) en terug wil herstarten doet zich het volgende voor: de wagen start, gaat in lager toerental draaien en..valt dan stil..? Ik heb hem bij Volvo laten uitlezen: Foutcode P0107 MAP/BARO CIRCUIT LOW INPUT . Bij Volvo waren ze zeer verbaasd dat de wagen maar 1 mapsensor had.:mmph: Deze zit rechts achter het voorlicht die enkel atmosferische druk meet. Geen vacumleiding of turboleiding op verbonden. De mapsensor is nu vervangen en het probleem blijft..:doh: Zijn er mensen die een gelijkaardig probleem hebben of al ervaring mee hebben EN er een oplossing voor weten??? :wink:
Antwoord
#2
Bij de buren staat een C70 al twee jaar stil op de oprit, hopelijk komt er van de jouwe meer terecht.

Voor serieuzer en inhoudelijker antwoord kan je deze vraag beter stellen op volvo-forum.nl. Zet dan even het bouwjaar, motortype etc erbij.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Op wat letten bij een Volvo die al heel lang stil staat? Rubicon 23 12.373 2 July 2008, 23:21
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)