Berichten: 27
Topics: 2
Lid sinds: Mar 2011
Ach, ik ken mezelf... je koopt een goedkope auto met werk voor dagelijks, en na verloop van tijd gaat het vervelen... net als mijn ''vroegere'' Puch Maxi hobby. (heb dat ding nogsteeds) Je koopt het ding voor weinig, en na verloop van tijd gaat er weer veel meer geld inzitten dan bedoeld was.
Ben nogsteeds aan het proberen het damesbrommertje over de 100kmpu te sturen, tot zover nog niet gelukt hahaha.
Ben bang dat het die zelfde kant wel een beetje uit zal gaan met een auto.
Berichten: 3
Topics: 0
Lid sinds: Nov 2011
een m90 bak pas makkelijk in zo'n 145. Met wat aanpassingen en wat creatief doen kun je eigenlijk alles wel pas maken als je het maar wil.
En een 5 cilinder is wel heel vet kwa geluid enz.
Berichten: 11.654
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
hangt van het bouwjaar af..
Berichten: 27
Topics: 2
Lid sinds: Mar 2011
gabbermaikel schreef:een m90 bak pas makkelijk in zo'n 145. Met wat aanpassingen en wat creatief doen kun je eigenlijk alles wel pas maken als je het maar wil.
En een 5 cilinder is wel heel vet kwa geluid enz.
Had al zo'n vermoeden dat jij dat ging zeggen, hahaha.
is een 72er, maar een B204FT met m47 bak is ook leuk speelgoed.
Berichten: 3
Topics: 0
Lid sinds: Nov 2011
pak dan gewoon een b230fk of ft van na 93, veel goedkoper en makkelijker te vinden, en ook genoeg vermogen potentieel. En als dat nog niet genoeg is dan kun je altijd nog gaan voor een 16v kop op die b230.
Berichten: 2.853
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
gabbermaikel schreef:pak dan gewoon een b230fk of ft van na 93, veel goedkoper en makkelijker te vinden, en ook genoeg vermogen potentieel. En als dat nog niet genoeg is dan kun je altijd nog gaan voor een 16v kop op die b230.
En dan is het echt feest. Maar met een 8 kleppert kan je ook genoeg pret hebben :biggrin:
Berichten: 27
Topics: 2
Lid sinds: Mar 2011
Dan heb je ook nog zoiets wat in de volksmond ''moeite'' heet
Allemaal voor latere zorg, eerst maar eens zien of ik hem technisch perfect kan krijgen.
Turn garbage into art!
Berichten: 1.718
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
Turbobrick schreef:Misschien op lange termijn een complete conversie (m90 bak + blok uit een 850 t5, geloof dat dat een B5234FT is?)
dat het gewoon onderhuids een 850 is, zal menig civic rijder met de onderste kaak op hun schoot achter laten
Maar opzich is een atmosferische B30 van Volvo-penta dan ook wel weer leuk, 170 fabrieks pk'tjes.
Idee, was gewoon om er een paar jaar in te rijden en dan op de sloop te parkeren... heb het beestje nog niet eens thuis staan en ben er eigenlijk al helemaal aan vernocht, dus er is een kans dat dit een blijfertje is.
Idee was om met de Express deze zomer naar Denemarken te gaan.
Daar een autofestival genaamd "DHB'' te bezoeken, dan is zo'n grote wagen toch nog handig
Haha, dan moet je wel een hele handige harrie zijn om een T5 blok erin te leggen. Dat wordt heeeeel veel aanpassen. 16VT is al een hels karwei (is iemand nu mee bezig op Turbobricks geloof ik).
Berichten: 11.654
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
Turn garbage into art!... is iemand in NY die daar een aardige cent aan verdient trouwens...
Berichten: 1.718
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
17 November 2011, 00:10
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 November 2011, 00:22 door DennisvdB.)
Aan wat?
edit: ah, de signature, nu snap ik het