Berichten: 231
Topics: 30
Lid sinds: Dec 2005
Ik ben bezig een b230fx in te bouwen in mijn amazon
Nu zit het gasklephuis in de weg voor de rembekrachtiger, het platterre gasklephuis van een de b6304 kan ik wel pas krijgen.
Alleen de tps is anders, en die van de b230 is niet over te zetten, ze hebbben wel allebei dezelfde stekker aansluiting.
Kan ik de tps van het b6304 gasklephuis gewoon gaan gebruiken
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Berichten: 231
Topics: 30
Lid sinds: Dec 2005
4 August 2011, 22:41
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 August 2011, 23:16 door JoostV6.)
Uploaded with
ImageShack.us
Op welk blok zit zo'n inlaatspruitstuk, deze heeft nl het gaklephuis schuin omlaag staan, en dat zou voor mij beter uit komen
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
De gasklepsensor van de 960 kan niet gebruikt worden op de injectie van een 240/740/940. Ene is een sensor en de andere alleen een schakelaar. Ik heb wel eens op een B234 spruitstuk een 960 gasklep gezet en daarvoor moet ook de oude schakelaar er op, dat ging goed na 2 gaatjes geboord+getapt te hebben en de as moest worden omgedraaid zodat de uitsparing goed zit. Is al weer jaren terug dus meer dan dat de schakelaar past met weinig werk weet ik niet meer.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 231
Topics: 30
Lid sinds: Dec 2005
Ik ga toch zelf maar een nieuw inlaat spruitstuk maken, op die manier kan ik de tb plaatsen waar ik wil.
Op deze manier kan ook de rembekrachtiger zijn originele plek houden.
ik heb de flenzen even in autocad getekend. Als er nog meer mensen interesse hebben in flenzen of een compleet custum inlaatspruitstuk. Dan kan ik daar rekening mee houden met bestellen van de laser delen.
Ik ga zelf een 960 tb gebruiken, maar een originele, of wat anders kan natuurlijk ook.
http://imageshack.us/photo/my-images/69/...os2za.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/707...oswxm.png/
Ook andere laserdelen, of laswerk is mogelijk
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Berichten: 231
Topics: 30
Lid sinds: Dec 2005
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
mooi! geen kelkjes er op voor meer flow? :p
hoe is de hoek van de injectoren? niet wat stijl naar beneden? zou beter zijn als ze meer richting klep sproeien, als dat nu niet het geval zou zijn.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni