Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gelucksaelighheyt....
#1
Moet ik even kwijt. (Tóch niemand die dit op deze 900 sub leest ;D)

Vorige week op de A2 thv Zaltbommel in m'n V90 op weg naar huis. Draait er vanuit Zaltbommel nóg een V90 de rijbaan op. Dát was dus voor het eerst dat ik rijdend in de mijne een andere tegen kwam. Duimpjes omhoog en een flink stuk om elkaar heen gedraaid en met elkaar opgereden. Uiteráárd geen camera bij me om dit moment vast te leggen. Laten we zeggen dat het op m'n eigen interne geheugenkaart staat...
Antwoord
#2
Komt inderdaad weinig voor. Zijn mooie momenten!
www.volvorider.web-log.nl<br />Volvo 240 estate Classic LE MY 93 nr 1046/1600<br />Volvo 240 sedan Super MY 91, G3<br />Volvo 850 sedan T5 MY 94 (alter II)<br />http://twitter.com/volvorider2
Antwoord
#3
Ze zijn zeldzaam ja... Helaas Sad
plsvolvoprojects.blogspot.com
Antwoord
#4
Baal er dan ook dik van dat ik geen cameraatje bij me had. Geloof idd dat een dergelijk momentum niet vaak meer voor zal komen...
Antwoord
#5
Ook zo'n moment gehad. 1,5 jaar geleden op de A29 richting het zuiden. Reed daar op een voor mij wat ongewoon tijdstip toen ik op de toerit de S90 van de toenmalige voorzitter van de Volvo 700club zag, ik moest iets het gas loslaten en ging naar links en hij kwam gelijk de snelweg op, paar honderd meter verder, moest hij er weer af richting de A59 en ik rechtdoor! Dat zijn nou close encounters!

Volgens mij meer kans in de staatloterij dan zo'n moment.

www.volvorider.web-log.nl<br />Volvo 240 estate Classic LE MY 93 nr 1046/1600<br />Volvo 240 sedan Super MY 91, G3<br />Volvo 850 sedan T5 MY 94 (alter II)<br />http://twitter.com/volvorider2
Antwoord
#6
In juni naar texel geweest en ik kom van de boot af en daar staat een v90 te wachten om op de boot te gaan.
Elkaar even gegroet en ja wij moesten doorrijden dus ook geen foto gemaakt
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)