22 September 2009, 19:49
Hallo,
Sinds vorig jaar eigenaar(met mijn vriendin samen die er meestal in rijd...) een Volvo 244, 1977, kleur HELLBLAU, gekocht. Had veel roest, roest is nu weg en nieuwe paintjob :-), hij rijd superrr..!
European cadillac!
Foto's volgen nog.
Maarr vorige week ging de temperatuur plots gestaag omhoog, SCHRIK.. gelijk motor gestopt en aan het stuur hangend naar de zijkant gerold. Na veel trial en error, zelfs de oude Volvo thermostaat erin gestopt in de veronderstelling dat die nieuwe bleef hangen, maakte niet uit.. (bij die oude bleef de motor wel een stuk kouder trouwens)
Ik had al het vermoeden dat het om de Tsensor lag, toen het metertje na een koude start gelijk naar rood sloeg en alle koelinglsnagen nog koud waren was mijn vermoeden bevestigd.
Maar waar zit dat kreng.. het is een B21E motor met LPG installatie.
iemand?
Sinds vorig jaar eigenaar(met mijn vriendin samen die er meestal in rijd...) een Volvo 244, 1977, kleur HELLBLAU, gekocht. Had veel roest, roest is nu weg en nieuwe paintjob :-), hij rijd superrr..!
European cadillac!
Foto's volgen nog.
Maarr vorige week ging de temperatuur plots gestaag omhoog, SCHRIK.. gelijk motor gestopt en aan het stuur hangend naar de zijkant gerold. Na veel trial en error, zelfs de oude Volvo thermostaat erin gestopt in de veronderstelling dat die nieuwe bleef hangen, maakte niet uit.. (bij die oude bleef de motor wel een stuk kouder trouwens)
Ik had al het vermoeden dat het om de Tsensor lag, toen het metertje na een koude start gelijk naar rood sloeg en alle koelinglsnagen nog koud waren was mijn vermoeden bevestigd.
Maar waar zit dat kreng.. het is een B21E motor met LPG installatie.
iemand?