Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
auto matzwart schilderen
#1
Hoera, mijn tweede post op dit forum!

Weet iemand hoe je dit zo snel edoch wel een beetje netjes kunt doen? Dat niet meteen alle rubbers bij de ramen ook meegeschilderd worden?
En misschien een rare vraag, maar zo'n matzwart geschilderde auto naar een APK brengen... Worden keuringsmeesters daar wellicht een beetje extra alert van omdat er vast allemaal roestevenementen onder zitten?

Misschien is roestrood verven ook een idee.

gracias

Antwoord
#2
Je kan het beste rollen, zwart met ei-glans of mat.
Rollertjes van schuimrubber zijn niet zo best, voor een strak resultaat doe het het met een rolletje met van die vilte haartjes. (eerst even een proefstukje zodat de pluisjes weg zijn). Zo voorkom je een sinasappelhuid.

Raamrubbers moet je gewoon ontwijken, afplakken of tijdelijk verwijderen, zoveel zijn het er niet.

Het lastigst is om het dak te doen zonder dat je kleding zwart wordt ;D Wink Bovenaanbeginnen dus Big Grin

edit: ik zie net dat je een witte 245 hebt. Ik kan wel wat leuke twotones bedenken Big Grin

[Afbeelding: polis20lj.jpg]
Antwoord
#3
Toch fijn dat je vader je matzwart rollen had voorgedaan. ;D ;D ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
#4
Precies Tongue
Maar strak rollen doe je net zo; heb ooit eens een kastje "pianolak" gerold. Enige verschil is de verf en het schuren: hoogglans en beter schuren (perfect glad).
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Blijft mijn auto heel in de wasstraat? Nicolaas H 13 11.020 23 January 2018, 23:46
Laatste bericht: laptoprob
  Heeft iemand zin/tijd zaterdag 2/7 te kijken naar een auto in noordoost-Groningen? hugo 4 6.121 28 June 2016, 20:20
Laatste bericht: hugo
  Een auto die al 8 maand stilstaat: is dat wel goed voor de motor? joopdepoop 5 4.338 11 March 2010, 08:52
Laatste bericht: oga244

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)