Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
740 grijs kenteken dubbele cabine?!? :o
#1
http://cgi.ebay.de/Volvo-745-765-Leichen...otohosting

zou deze lang genoeg zijn voor ombouw naar dubbele cabine grijs kenteken ;D ;D
huidige auto's:
Portugese Toyota Corolla scheurbak 1988
Camper Iveco Turbodaily 1979

Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97 en V70 170pk ‘01
Antwoord
#2
moet je ff kijken bij de rdw voor de inrichtingseisen.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
#3
respectabele loopbaan heeft deze Volvo gehad.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#4
vlgs mij is het probleem dat je de hoogte niet haalt en dus toch zo´n hoge hoed nodig hebt.

Wel lachen om er een aparte auto van te maken: ruiten achterin plaatsen, skai eraf, dak mooi verhogen, lpg erin en karren maar.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Antwoord
#5
Volgens mij past het fiscale blok daar niet in. Kun je beter een estate kopen en er een pickup van maken ;D
Antwoord
#6
[b]Laadbak of laadruimte
ten minste 150 cm lang en bovendien ten minste 2/3 van de lengte die de laadruimte zou hebben zonder de extra zitruimte. De oorspronkelijke laadruimte begint bij een fictief schot, welke is geplaatst op een afstand van 115 cm achter het achterste punt van het stuur
ten minste 40% van de lengte is vóór het hart van de achterste as geplaatst
laadruimte ten minste 130 cm hoog over een breedte van ten minste 20 cm en over een lengte van ten minste 150 cm
Blok* (bij gesloten laadruimte)
tenminste 130 cm hoog over een breedte van tenminste 20 cm en over een lengte van tenminste 150 cm
Zo te zien gaat dat wel lukken. ;D Als je er een asje achter bijzet. 8)
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
#7
Zwarte Flirt schreef:[b]Laadbak of laadruimte
ten minste 150 cm lang en bovendien ten minste 2/3 van de lengte die de laadruimte zou hebben zonder de extra zitruimte. De oorspronkelijke laadruimte begint bij een fictief schot, welke is geplaatst op een afstand van 115 cm achter het achterste punt van het stuur
ten minste 40% van de lengte is vóór het hart van de achterste as geplaatst
laadruimte ten minste 130 cm hoog over een breedte van ten minste 20 cm en over een lengte van ten minste 150 cm
Blok* (bij gesloten laadruimte)
tenminste 130 cm hoog over een breedte van tenminste 20 cm en over een lengte van tenminste 150 cm
Zo te zien gaat dat wel lukken. ;D Als je er een asje achter bijzet. 8)

of...nog beter...een stukje verlengen ;D ;D Dubbele as is geen doen denk ik met bochtjes. Of je moet hem kunnen liften. maar dat is meer wat voor vrachtwagens, dat staat niet op een luxewagen. Mooi woord trouwens al zeg ik het zelf, 'luxewagen'

En idrect nog meer laadlengte. Handig!! ;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar vind ik een dubbele uitlaat? Harry 41 29.548 4 May 2008, 16:05
Laatste bericht: Jw240

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)