Berichten: 1.125
Topics: 25
Lid sinds: Feb 2007
Bram en ik hadden een 244 Diesel voor de sloop staan waar de motor van verkocht was en dus uitgebouwd moest worden.
Zie hier hoe dat ook makkelijk kan ;D
http://www.youtube.com/watch?v=JtakE02OrYA
Met dank aan cameraman/regisseur/montage Jelmar
Berichten: 244
Topics: 47
Lid sinds: Jun 2005
nou, ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit onderdelen van jullie zal kopen :o :o
is dit een soort 1 april grap of zijn jullie serieus?
huidige auto's:
Portugese Toyota Corolla scheurbak 1988
Camper Iveco Turbodaily 1979
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97 en V70 170pk ‘01
Berichten: 644
Topics: 8
Lid sinds: Aug 2007
Berichten: 244
Topics: 47
Lid sinds: Jun 2005
ja grappig zeker ;D
lachen filmpje.
maar de titel met verkopen erbij schiet mij in het verkeerde keelgat.
dat zal wel een grapje zijn, van dat verkopen...
huidige auto's:
Portugese Toyota Corolla scheurbak 1988
Camper Iveco Turbodaily 1979
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97 en V70 170pk ‘01
Berichten: 965
Topics: 38
Lid sinds: Nov 2006
rustig mensen ,misschien weten ze niet eens dat het ook met ander gereedschap kan en kunnen we een ontwikkelingswerker aanstellen om af te reizen naar de donkere binnenlanden van Woudenberg. :
ik wil wel een rekening openen om geld te storten voor dit nobele doel. ;D
Berichten: 1.125
Topics: 25
Lid sinds: Feb 2007
Haha, leuk dat ik nu tot goed doel ben bestempeld ;D
Ja, wij hadden het ook op de officiële manier kunnen doen maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan en er twee verrotte motorsteunen niet mee willen werken ??? Dan doen wij het op de grove manier en dat is dus deze 8)
De auto moest kaal en leeg voordat hij naar zijn laatste bestemming kan.
Overigens is het blok er onbeschadigd uitgekomen minus zijn motorsteunen en hij is inmiddels al weg.
Dus rustig aan Hugo,het ziet er dramatischer uit dan het daadwerkelijk is,een grote grap dus ;D......
Mogen wij ook eens af en toe wat lol beleven
Berichten: 1.125
Topics: 25
Lid sinds: Feb 2007
240diesel schreef:rustig mensen ,misschien weten ze niet eens dat het ook met ander gereedschap kan en kunnen we een ontwikkelingswerker aanstellen om af te reizen naar de donkere binnenlanden van Woudenberg. :
ik wil wel een rekening openen om geld te storten voor dit nobele doel. ;D
Hoe meer proffesioneel gereedschap des te meer lol,zie ook een heftruck :
Geld is dus altijd welkom :
Kan het trouwens zijn dat ik jouw bolide in Amersfoort geparkeerd zag staan vorige week?
Berichten: 965
Topics: 38
Lid sinds: Nov 2006
het kan inderdaad heel goed dat je mijn bolide zag staan in Amersfoort!
sterker nog hij stond de hele week geparkeerd (bij mijn weten tenminste)
ik weet hoe ongelooflijk slecht de diesels er uit willen maar ben toch altijd wat voorzichtig met het achterste nokastandwiel dat de inspuitpomp aandrijft.
een heftruck is bij deze actie inderdaad wel handig als je niet over een bovenloopkraan beschikt.
ik trouwens geprobeerd de diesel er met en zonder bak uit en er weer in te krijgen, het blijft krap krap krap.
bij mijn laatste project was het helemaal tricky de grotere carterpan moest langs de aangepaste vooras.....
Berichten: 965
Topics: 38
Lid sinds: Nov 2006
bolide is trouwens te veel eer voor mijn 255, (tÃs geen 245 maar ook lang geen 265 meer.....)
het is meer een RAT-car geworden!
momenteel ben ik in gevecht met een " elektronisch dashboard" passend te krijgen vwb signalen uit een 740 turbo.
de orgineel-houders onder ons zouden slapeloze nachten hebben van m'n "ratje"
Berichten: 3.884
Topics: 107
Lid sinds: Feb 2007
hugo schreef:nou, ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit onderdelen van jullie zal kopen :o :o
is dit een soort 1 april grap of zijn jullie serieus?
De motor lijdt er niks mee hoor (zolang je 'm niet met een klap op de grond laat vallen).
Er zijn zat slopers die op een grove manier te werk gaan om een motorblok eruit te halen.
Tijd is geld
Dat doen ze binnen een kwartiertje: alle kabels/slangen/uitlaat/stangen etc doorknippen/doorsnijden of doorzagen en dan met een motorlifter/heftruck of katrol optakelen en als dan ie nog ergens vastzit met een breekijzer van de carosserie loswrikken.