Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zwarte Bertone op Marktplaats
#1
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/152...atie.html?

Is er toevallig iemand die langs deze auto is geweest om hem te bezichtigen?

Ik hoor nl. wat tegenstrijdige verhalen.
Ik heb vandaag iemand geproken die de auto zegt te hebben bekeken, maar zijn beschrijving van de auto komt niet overeen met die van de verkoper.

Ik vraag me af wie er niet de waarheid spreekt.]]

Zo zegt de verkoper bijv. dat de deuren en wielbakken puntgaaf zijn en die andere kerel zegt dat ze verrot zijn. Misschien dat ie de auto zelf wil kopen nu de verkoper drastisch gezakt is met de prijs...? ???

Antwoord
#2
De foto's zijn van 2004, en in 4 jaar tijd kan een auto heel erg achteruit gaan Wink
Antwoord
#3
Zijn verhaal van de datum van de foto's klopt. De foto's zijn recent genomen.Hij heeft de auto een paar weken geleden van een stallingsadres opgehaald en hij staat nu op zijn oprit.
De tidsweergave op de foto's (6 uur s'morgens) kan zoiezo niet kloppen omdat de foto's duidelijk bij helder daglicht zijn gemaakt. Wink



Niemand die toevallig in Hardenberg woont en wat kiekjes van de slechte plekken van die auto kan maken?


Als iemand toevallig belang heeft bij deze:


http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/152...vrij.html?


auto, dan wil ik wel een goede beschrijving geven. Deze staat nl. bij mij in de buurt en ik he'b 'm gisteren bezichtigd.
Antwoord
#4
ZOOOOOOOOOOOO die zwarte lijkt verdomde veel op die van mij :o :o :o

achterslot is bij mij ook foetsie, voorbumper mist ook het linker rubbertje, exact hetzelfde front, exact hetzelfde (verwaarloosde >Sad )interieur,...
heeft alleen geen Bertone badges...

Voor de zekerhijd morgen toch maar eens naar m'n "mannetje" om te kijken...
245 GL => B230F  aka De Rooie
262C Bertone => PRV 2.8i aka Berta
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Een two-tone Bertone tussen kunst en kitch ? jos245 10 29.878 2 November 2010, 21:29
Laatste bericht: Hejsan!
  Volvo 262 Bertone op eBay jos245 8 13.052 18 March 2008, 16:51
Laatste bericht: geestschrijver
  Bertone op EBAY.nl volvoman0_0 25 34.479 1 August 2006, 11:07
Laatste bericht: Sander van Buiten

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)