Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PRV vraagjes (B27A carburateurmotor)
#41
als je op tijd je olie verwisseld is er niets aan de hand, en dacht dat Mann ook zo'n klepje had?
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#42
Ik denk ook dat meer fabrikanten van imitatiefilters zo'n klepje in het filter hebben.

Want het lijkt me dat ze niet zitten te wachten op schadeclaims van mensen die hun motor in de soep draaien door een fout geconstrueerd filter.
Antwoord
#43
ach, het is gewoon een soort koude zone, heb ik in m'n frituurs ook ;D ;D
bezinksel zakt naar de bodem, en blijft daar, dus ook in je oliefilter.
op een gegeven ogenblik is de verzadiging van je vet/olie bereikt, en je opvang van residu ook niet meer mogelijk, tijd voor het verwisselen van filter + olie, al doe ik dat in 'm keuken elke week ;D ;D, en in m'n voitures na +/- 20.000 km
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#44
PP! schreef:ach, het is gewoon een soort koude zone, heb ik in m'n frituurs ook ;D ;D
bezinksel zakt naar de bodem, en blijft daar, dus ook in je oliefilter.
op een gegeven ogenblik is de verzadiging van je vet/olie bereikt, en je opvang van residu ook niet meer mogelijk, tijd voor het verwisselen van filter + olie, al doe ik dat in 'm keuken elke week ;D ;D, en in m'n voitures na +/- 20.000 km

Als jij ZO lang wacht met het verversen van je fritespan dan kom ik bij jou geen patat eten[Afbeelding: bigsmilevo2.gif]
Antwoord
#45
was je wel uitgenodigd dan??
we hanteren een ballotage:alleen GLT's & T(ics) kunnen reserveren ;D ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#46
PP! schreef:was je wel uitgenodigd dan??
we hanteren een ballotage:alleen GLT's & T(ics) kunnen reserveren ;D ;D ;D ;D

Da's wel een erg strikte selectie;zoveel mensen met een Tic zijn er niet. Maar dat maakt het feestje wel goedkoper natuurlijk Wink
Antwoord
#47
Geen Lekkere Turbo ?

Antwoord
#48
Ik vraag me af of ik op het B27A blok een aircopomp kan plaatsen(zijn die uberhaupt met airco leverbaar geweest?) Ik zie nl. nergens bevestigingsgaten zitten.

Op onderstaande foto van een andere auto zie ik dat in het kleppendeksel vier gaten zitten.Ik neem aan dat daar bij de B27E normaal de aircopomp gemonteerd zit?

[Afbeelding: 30770613ul1.jpg]


Ik denk dat ik toch andere kleppendeksels moet monteren om een aircopomp te kunnen plaatsen.

Heeft iemand toevallig een kapot B27E motorblok waar de kleppendeksels nog heel van zijn?
Antwoord
#49
Bij deze even een foto van mijn B27E (net als jouw foto van B27E) maar dan met airco.

[img width=800 height=600]http://i230.photobucket.com/albums/ee112/RonnieD78/2004_0413Image0011.jpg[/img]

Overigens zou ik als je toch airco wilt monteren niet voor de 264 installatie gaan. Vooral de compressor is niet meer aan te komen.

[img width=800 height=600]http://i230.photobucket.com/albums/ee112/RonnieD78/DSCF0022.jpg[/img]
264 RULES!!!!
Antwoord
#50
RonnieDuck schreef:Overigens zou ik als je toch airco wilt monteren niet voor de 264 installatie gaan. Vooral de compressor is niet meer aan te komen.

In principe zit er in mijn 262 al airco , alleen mist voor zover ik er verstand van heb (geen dus Big Grin) alleen de aircopomp die op het blok gemonteerd zit. Er ligt in de motorruimte wel een losse slang met een metalen tuitje aan het eind.Die is neem ik aan van de pomp?

Even een domme vraag: de aircopomp en compressor is dat hetzelfde, of zit de compressor ergens onder het dashboard...?
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)