Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LPG-inbouwers
#11
Mijn ervaring is dat de Tango op Driebond / autoboulevard de goedkoopste is. Mooi makkelijk op weg naar mijn schoonouders, binnendoor richting Slochterdiep.
En wist je dat de beide Shell stations langs de ring veg moeten?
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
#12
Huis, je hoort het: op naar de Tango!

Scimitar: waar moet je wezen dan bij je schoonouders? Ik werk tegenwoordig voor de gemeente Slochteren, dus ik mag elke dag langs het Slochterdiep blazen! :wink:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
#13
Aan de gelijknamige straat, vlakbij camping/sauna Eemsverlaat (die je-weet-wel-sauna).
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
#14
Ok! Vlak voor het bruggetje waar ze ongeveer drie keer in de week met een lasergun staan........

Kunnen ze daar blijven als Meerstad ontwikkeld gaat worden? (Daar werk in aan....)
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
#15
Nee, sterker nog, ze vallen in fase 1. Ze wachten al ruim 2 jaar(!) - met dank aan de trage overheid - op de afhandeling van de onteigening. Zoals het er nu uitziet, krijgen ze eind deze maand iets te horen.
Kortom, doe je best Big Grin

Persoonlijk komt het gehele Meerstad over als een ramp die zich langzaam voltrekt. Van het oorspronkelijke plan is niet zoveel meer over.
En dan het je de Blauwe Stad in Winschoten ook nog.
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
#16
bedoel jij garage Helpman Sander ?

daar ben ik jaren geleden eens over het terrein gelopen achter de werkplaats , toen stond er een zwarte 245 Turbo verlaagd en met leer maar wel oud!
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
#17
scimitar schreef:Nee, sterker nog, ze vallen in fase 1. Ze wachten al ruim 2 jaar(!) - met dank aan de trage overheid - op de afhandeling van de onteigening. Zoals het er nu uitziet, krijgen ze eind deze maand iets te horen.
Kortom, doe je best Big Grin

Persoonlijk komt het gehele Meerstad over als een ramp die zich langzaam voltrekt. Van het oorspronkelijke plan is niet zoveel meer over.
En dan het je de Blauwe Stad in Winschoten ook nog.

Haha......gelukkig ben ik er net en kan ik makkelijk roepen dat ik daar niks mee te maken had.......het plan is vooralsnog wel intact. Maar je opmerkingen over de uitvoering ed. komen me vaag bekend voor.... :wink:
Helaas moet de hele papierwinkel eerst rond gebreid en ondertekend. Met de voorbereiding daarvan ben ik bezig. Ellende is ook dat het plan zo'n lange looptijd heeft (26 jaar) dat je onmogelijk kunt voorspellen hoe het gaat lopen.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
#18
a.huis schreef:bedoel jij garage Helpman Sander ?

daar ben ik jaren geleden eens over het terrein gelopen achter de werkplaats , toen stond er een zwarte 245 Turbo verlaagd en met leer maar wel oud!

Huis, die bedoel ik!

Misschien wel dezelfde Turbo.......was een project van een monteur. Misschien dat ie daarvoor wel een poos heeft staan wegkwijnen.....

Heb je nog niet gezien in de stad!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
#19
Vandaag mijn Volvo 260 opgehaald bij HPO.

Heel aardige man, heeft netjes alles laten zien en uitleg gegeven.
Ook nog een tijdje staan te buurten. Hij heeft eens ooit 52 Dafjes gehad. Nu is Porsche meer zijn hobby.

De tank en de gasvuldop zitten er heel netjes in, ook de installatie onder de kap.
Kastje op het dashboard had ik zelf anders neergezet, maar dat doe ik misschien zelf nog wel.

Verder heel netjes (ondanks de 1 1/2 week vertraging van zijn kant) geregeld.
Netjes een rekening,
Papieren omgezet en 2 jaar garantie.

Merk wel dat het vermogen iets minder is geworden, maar daar kunnen we wel mee leven.

Er stond vandaag nog een Volvo 245 en een 244 volgens mij aan de koplampen te zien beide uit 1980, de 245 was dezelfde kleur als mijn 264.
1 van die 2 auto's kwam van scandcar af.

Hij heeft het inmiddels wel heel druk, ik kon na 1 week al bij hem terecht, maar ik kreeg een telefoongesprek van hem mee, waarin hij aangaf dat de wachttijd inmiddels 2 maanden was.

Nu maar afwachten hoe het allemaal heel blijft.

De installatie start automatisch op benzine.
Tank van 70 liter in de kofferbak.

Eventueel kan ik morgenavond wel foto's maken van alles, als daar geinteresseerde van zijn.


Helaas ben ik denk ik de laatste die de Volvo 340 leenauto mee heeft gekregen, de koppeling ligt er nu bijna helemaal uit en de APK is verlopen. Lijkt me sterk dat hij dat nog gaat maken. Een andere 340 kopen is makkelijker en goedkoper.
#20
Funs,

Ik ben benieuwd naar je ervaringen en houd me aanbevolen voor foto's. Heb je bougies, -kabels, verdeler e.d. preventief (tegen backfire) vervangen of waren die nog goed ?

Gerben
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)