6 September 2005, 11:37
Hallo, heb een volvo 262c uit California gehaald en ben dus nu 3 weken bezig met mijn nieuwe project.
Motor ziet er nog erg schoon en netjes uit en heeft 90.000 miles gelopen.
Heb hem via een kennis in amerika gekocht. Deze kende de man die hem gekocht had. Hij kon hem niet goed aan de praat krijgen. Heeft alle injectoren vernieuwd (doosjes met oude injectoren erbijgekregen, net als een bak vol reserve onderdelen), benzineleiding vervangen en de in-tank-fuel pump vervangen door een nieuwe. Heb nu gisteren gecontroleerd op er over druk op staat. Alle lijnen die van de benzinepomp komen staan onder druk. Toen een injector er uit gehaald en deze spoot dus geen benzine in. Dus de fout zit hem in de druk??? of in de fuel distributor???
Heeft iemand een idee wat ik nu als beste kan controleren? Hen de koude-start ook gecontroleerd en deze functioneerde goed....
-Willem-Jan
Motor ziet er nog erg schoon en netjes uit en heeft 90.000 miles gelopen.
Heb hem via een kennis in amerika gekocht. Deze kende de man die hem gekocht had. Hij kon hem niet goed aan de praat krijgen. Heeft alle injectoren vernieuwd (doosjes met oude injectoren erbijgekregen, net als een bak vol reserve onderdelen), benzineleiding vervangen en de in-tank-fuel pump vervangen door een nieuwe. Heb nu gisteren gecontroleerd op er over druk op staat. Alle lijnen die van de benzinepomp komen staan onder druk. Toen een injector er uit gehaald en deze spoot dus geen benzine in. Dus de fout zit hem in de druk??? of in de fuel distributor???
Heeft iemand een idee wat ik nu als beste kan controleren? Hen de koude-start ook gecontroleerd en deze functioneerde goed....
-Willem-Jan
____________<br />volvo p1800s 1968<br />volvo 262c 1978 (under construction)<br />volvo amazone GT 1968