Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PU bussen (en meer) 'group buy'
#1
Hey,

Zoals ik al heb gepost, via een moderator op turbobricks kan ik poly urethaan bussen kopen, ik meen dat met verzenden het ongever 280 dollar kost. (even vergeten...)

Als we met wat mensen tegelijk bestellen gaan de verzendkosten zeker omlaag.
Ik ga eens een mail sturen en vragen wat de precieze prijs is en hoeveel en hoe snel hij ze kan leveren.


Interesse? laat ff hier een berichtje achter :wink:


Verder verkoopt hij ook spacers, underdrive poelies, edis adapters, afstelbare nokkenastandwielen enzo.
Ook zijn er dunnere cylinderkop-pakkingen te koop (via iemand anders). Handig om je compressie iets te verhogen en meer squish te krijgen (afstand tussen top van zuiger en onderkant cylinderkop verkleinen zodat je meer wervelingen krijgt, werkt best goed)


JW

BTW: staat dit hier op de goede plek>??
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#2
niemand geinteresseerd? ik ga niet te lang wachten, over een weekje ofzo wilik wel bestellen..
230 dollar kosten de bussen.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#3
[Afbeelding: dsc00061gu1.jpg]

Dit is een doosje met bussen van hem, iets meer dan de normale hoeveelheid voor en 240.

Voor 230 dollar heb je een set voor alles, behalve de stabilisatorstang bussen. Die zijn ook beschikbaar, ik vraag nog even wat ze kosten

hier is wat hij via zijn bedrijf (avalancheperformance) levert, met prijzen erbij:
http://www.avalancheperformance.com/pdf/...isting.pdf
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
#4
wat kosten de spacers en de nokkenastandwielen ?
Antwoord
#5
precies deze heb ik gekocht voor €125,- vorig jaar op de beurs gekocht bij Wagner und Günter (dus IPD) met dikke beurskorting. (stonden ze er dit jaar eigenlijk ook?)

achterasrubbers W&G 4 grote ophanging achteras € 89,00
2 kleine, stabilisatorstang € 36,00
totaal € 125,00


[Afbeelding: volvorearsuspensionas0.jpg]

nu de rest nog.


[Afbeelding: volvofrontsuspensionim2.jpg]
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#6
Rob schreef:LOL, ze hebben net, maar dan ook pas echt net, de prijzen bij IPD verlaagd. (paar min. geleden) met 20%
Zouden ze deze post in de gaten houden?? [Afbeelding: confused.gif]

Zonder verzendkosten is het verschil met FCP nu nog maar €40,- in het voordeel van FCP.
Dit wetende, zou ik misschien ook gaan voor het IPD-spul.

[Afbeelding: ipdverlaagdeprijzen2dk4.jpg]

Btw, ik ben wel geinteresseerd, alleen zie ik een beetje op tegen de demontage/montage van de spullen.
Misschien dat hier dan ook iets gezamenlijk te doen is?

Naschrift: ik zie nu pas dat je het hebt over een set voor 230 DOLLARS; dat is omgerekend €162.
Dat klinkt al veel beter!!
Zoals ik al zei, wel geinteresseerd (wat zit eer in de set, is ie vergelijkbaar met wat ik hierboven allemaal heb uitgezocht?)

Rob, als je hetzelfde nu eens bij Wagner und Günter aanvraagt. Dan heb je misschien minder kosten aan transport en invoerbelasting want BRD is EU en VS niet.

Ik wil eigenlijk ook wel de originele IPD's aan de vooras nu ik ze achter al heb. En jou sommetje valt mij wel mee zeker na die mooie prijsverlaging.

maarem...als jullie toch aan t bestellen zijn....misschien toch maar meedoen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#7
Zou er kwalitatief veel verschil zijn tussen IPD en FCP.

Ik zou haast denken dan we bij W&G ook nog wel extra korting zouden knnen vragen omdat we met meerdere bestellen... soort Volvolvolvolvo korting?

Ik heb wel intresse in een complete set...voor en achter. Of het IPD wordt of FCP ben ik nog niet uit.
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
#8
Helaas, voor mij is het te laat... Cry
ik ben ze al aan het monteren Big Grin
[img][/img]
Antwoord
#9
@Jw240:

Even uit nieuwsgierigheid, maar volgens mij gaat het hier om een Australisch bedrijf?
Klopt dat? Als dat zo is, dan is 230 Australische Dollar => 124 Euro!!

Dat maakt het nog veel leuker!
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
#10
Het is een canadees bedrijf met amerikaanse prijzen..... dus 'gewone' dollars.

Het merk van de bussen is "SuperPro", een goed merk, verschilt niets met IPD

Bepaalde bussen van FCP waren erg slechte kwaliteit. Ik wilde ze daar ook kopen maar daarom organiseer ik nu zelf iets met die canadese leverancier. De acesoire bussen van FCP waren in 2 jaar versleten bij iemand op turbobricks.

Waarom naar W&G stappen? Je krijgt ze nooit voor deze prijs... Mij duitse garagehouder heeft de bussen bij hun gekocht d8 ik en dat was in totaal 416 euro.... :oops:
Bovendien zitten ze te ver weg om iets van service te kunnne leveren.

Een set spacers was rond de 300 $, de verstelbare nokkenastandwielen (aangepaste originele) kosten iets van 80, de underdrive poelies (voor B230) kosten 150. Niet allle CNC spullen zijn direct leverbaar, er moeten altijd minstens 5-10 stuks gemaakt worden om de kosten te drukken.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  240? Meer een xc240 Stai nless 8 6.418 3 March 2020, 23:59
Laatste bericht: Marc1970
  stalen velgen verbreden group buy? patrick2wd 0 1.864 29 October 2012, 21:46
Laatste bericht: patrick2wd
  Trailing arm bussen vernieuwd Frans245 4 3.709 27 November 2007, 11:53
Laatste bericht: Frans245

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)