Hoi allen,
Mijn broertjes recente aankoop heeft nog meer eigenaardigheden om het zo maar te noemen. Eerst het probleem met de "volle tank", zie een paar topics terug, en nu de koude start knop die we proberen uit te rafelen.
Betreft dus een Polar uitvoering met LH jetronic.
Nu vermeldde de verkoper dat hij koud soms slecht start. Uiteraard was de motor warm toen we hem ophaalden
Er zit een handmatige knop in het interieur waar als je op drukt er extra benzine wordt ingespoten zo lijkt het. Als je deze niet gebruikt dan krijg je hem bijna niet aan de praat.
Nu lijkt het een beetje op een choke achtige constructie (maar in dit geval meer brandstof in plaats van minder lucht). Alleen hoe is dit hele ruk systeem eruit te halen? Ik zal straks foto's maken.
Wat zou er kapot kunnen zijn waardoor ze dit hebben ingebouwd? wij komen er niet achter..
Marc
Mijn broertjes recente aankoop heeft nog meer eigenaardigheden om het zo maar te noemen. Eerst het probleem met de "volle tank", zie een paar topics terug, en nu de koude start knop die we proberen uit te rafelen.
Betreft dus een Polar uitvoering met LH jetronic.
Nu vermeldde de verkoper dat hij koud soms slecht start. Uiteraard was de motor warm toen we hem ophaalden

Er zit een handmatige knop in het interieur waar als je op drukt er extra benzine wordt ingespoten zo lijkt het. Als je deze niet gebruikt dan krijg je hem bijna niet aan de praat.
Nu lijkt het een beetje op een choke achtige constructie (maar in dit geval meer brandstof in plaats van minder lucht). Alleen hoe is dit hele ruk systeem eruit te halen? Ik zal straks foto's maken.
Wat zou er kapot kunnen zijn waardoor ze dit hebben ingebouwd? wij komen er niet achter..
Marc