Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 240 '90 gereviseerde B230f
#1
Beste mede volvo liefhebbers,

Aangeboden wordt hier mijn Volvo 240 uit 1990 b230f.
Heb deze prachtige bak nu 4 jaar in mijn bezit en heb in de tussentijd allerlei puntjes aangepakt.
Een "beknopte" samenvatting hiervan vind je op marktplaats, klik daarvoor hier: Advertentie
Hier vind je ook meer foto's van de auto.

De auto voldoet nog prima aan mijn eisen, echter; met het oog op de toekomst en na het ontmoeten van een nieuwe liefde voel ik mijzelf genoodzaakt om voor dagelijks vervoer toch een modernere auto te gaan rijden. De volvo hobby slijt niet zomaar dus een oldtimer komt er bij mij vast ook ooit weer in.

Een idee van de opties die aanwezig zijn:


[*]Elektrische ramen

[*]Stuurbekrachtiging

[*]Centrale deurvergrendeling vanuit de bestuurdersdeur

[*]Originele luchtvering op de achteras van Monroe met nieuwe schokdempers en luchtbalgen. Originele compressor in de rechts wielkuip. Bediening vanuit het middenconsole. Ideaal als je veel mee wilt nemen en toch comfortabel op de weg wilt blijven!

[*]Stoelverwarming bestuurder

[*]Net interieur, antraciet grijs

[*]4 gevulde zachte hoofdsteunen in dezelfde kleur grijs

[*]Originele airco (helaas niet werkend, persoonlijk nooit behoefte aan gehad)

[*]3e bankje, compleet met veiligheidsgordels

[*]Standkachel op diesel

[*]Radio met handsfree bellen en bluetooth verbinding, dus ook je eigen muziek afspelen via spotify

[*]27mc Radio zendbak 40 kanalen (kan eruit en opbergvak erin)

[*]3x extra 12V contact geschakelde voedingen onder het dashboard voor elektra naar eigen wens

[*]Motor-ruimte verlichting origineel met kantelfunctie aan/uit

[*]Elektrische koelvin

[*]Trekhaak met 13-polige stekkerdoos

[*]Sport-uitlaat

[*]Sneeuwbakken in de voetenruimte

[*]Nieuwe mattenset

[*]Winterwielen op lichtmetalen velgen origineel volvo 14 inch

[*]Nette set zomerwielen op lichtmetalen velgen (niet origineel volvo) 16 inch

[*]Goede M47 versnellingsbak (5 echte versnellingen dus geen overdrive)



Extra en reserve zijn er nog achterlijk veel delen aanwezig, te beginnen bij een radiator, dynamo en ontstekings-ecu tot extra stabilisator-rubbers het is te gek om op te noemen. Dit zit er voor de vraagprijs allemaal bij echter daar zijn weinig foto's van gezien dit allemaal op zolder en in de schuur ligt.


Bezichtigen is altijd een optie en misschien ook wel de beste want dan weten we beiden wat we verhandelen. Onderhandelen doe ik dus het liefst aan de auto.

Ik ben vast nog van alles vergeten dus mochten er nog onduidelijkheden zijn stuur me dan gewoon een bericht of bel me op, in de marktplaats advertentie kun je mijn nummer vinden.


Forumvraagprijs: €3200 euro

[Afbeelding: vzqtkkb9sl2dk.png]




Met vriendelijke groet, Siemen Bierings uit Gilze
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 242 DL met gastank soesje3 1 915 12 March 2024, 17:42
Laatste bericht: 244Drift
  volvo 940 velgen 7 stuks. 1 x 240 origineel reserve wiel volvosvenska 2 187 25 February 2024, 17:58
Laatste bericht: volvosvenska
  Te koop: Gangstakappa/ Zonnekap Volvo Amazon Kogelman 0 73 21 February 2024, 16:01
Laatste bericht: Kogelman
  Verkocht: Volvo V70R AWD 2004 denvro 1 142 14 February 2024, 12:51
Laatste bericht: denvro
  Volvo 2.3 Classic 1994 Automaat te koop (Verkocht) tejooo 3 500 25 October 2023, 10:54
Laatste bericht: tejooo
  Linker voordeur Volvo 164 Rin 0 113 19 October 2023, 10:55
Laatste bericht: Rin
  te koop: cruise control volvo 940 asterix 3 3.810 12 October 2023, 17:23
Laatste bericht: petervanriemsdijk
  Volvo 240 motor korre 0 213 10 October 2023, 08:29
Laatste bericht: korre
  Te koop aangeboden: absoluut fantastische én zuinige ‘08 Volvo C70 5-cil Youngtimer Fineström 0 408 21 September 2023, 15:03
Laatste bericht: Fineström
  Te koop: set Volvo Hydra velgen *pricedrop* Kogelman 0 340 14 September 2023, 19:06
Laatste bericht: Kogelman

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)