Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KOMAT LPG INSTALLATIE
#1
Heeft iemand nog onderdelen voor een KOMAT LPG installatie ?

Ben eigenlijk speciaal op zoek naar een KOMAT choke relais.
Antwoord
#2
KOMAT autogas, daar weet zelfs Google niks meer van behalve dat het rond 1980 ingebouwd werd! Heb je een foto van het ding, misschien is het wel vervangbaar met iets soortgelijks van een ander merk. Installaties waren toen vrij simpel.

Ha, een snippertje informatie. https://leiden.courant.nu/issue/NLC/1978...e/11?query=

Eurogas bestaat nog. Komat Eurogas uit Delft is misschien gewoon een stickerplak-importeur van Landi Renzo geweest.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#3
Inmiddels alweer enige tijd verstreken, maar ik heb van de Komat gasinstallatie alleen een vervanging voor het membraam in Tjechie kunnen vinden.
Alternatief was een nieuwe verdamper kopen. 
Omdat dit nogal wat moderne aanpassingen met zich meebracht had ik besloten dit nog eens ff uit te stellen en heb het choke relais gedemonteerd en uit elkaar gehaald. Bleek tijdens testen een massa probleempje te zijn en het ding weer in elkaar gezet.
Was dit niet gelukt, had ik een nieuwe verdamper moeten kopen. Nu werkt deze oude gasinstallatie weer zoals het hoort !
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  4 cil. G3 installatie Jambon 0 974 22 February 2019, 01:22
Laatste bericht: Jambon
  carburateur voor B23a stromberg / piergburg gezocht ivm verwijderen LPG installatie MartjeB 3 3.277 4 November 2013, 16:45
Laatste bericht: MartjeB

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)