Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Te ver heengeroest?
#11
Ik heb bij mijn 240 de hele rand laten vervangen waar de bumper op ligt, alsmede de rand van de kofferbak zoals jij. Die is er geheel nieuwe ingezet. Was rond de 200 eu kwijt.
Marc
Antwoord
#12
(29 November 2017, 08:01)Dirk342 schreef: Afhankelijk in de prijsopgave is natuurlijk ook wat je eventueel zelf kunt doen ?  Als dit puur en alleen om het lassen gaat en niet om het afwerken, etc. vind ik het vrij prijzig, maar ik zou de auto moeten zien om daar een prijs voor neer te leggen.

Dit is inclusief afwerking, spuiten, tectyleren binnenkant van het nieuwe stuk. En het bedrag voor de roest bij de voorruit is ook inclusief afwerken, behalve als de ruit zou breken, dat bedrag zou er dan nog bij komen.

(29 November 2017, 14:08)marc-f schreef: Ik heb bij mijn 240 de hele rand laten vervangen waar de bumper op ligt, alsmede de rand van de kofferbak zoals jij. Die is er geheel nieuwe ingezet. Was rond de 200 eu kwijt.
Marc

Inclusief afwerken? Dat is een stuk minder...
Antwoord
#13
(29 November 2017, 14:25)WimB schreef:
(29 November 2017, 08:01)Dirk342 schreef: Afhankelijk in de prijsopgave is natuurlijk ook wat je eventueel zelf kunt doen ?  Als dit puur en alleen om het lassen gaat en niet om het afwerken, etc. vind ik het vrij prijzig, maar ik zou de auto moeten zien om daar een prijs voor neer te leggen.

Dit is inclusief afwerking, spuiten, tectyleren binnenkant van het nieuwe stuk. En het bedrag voor de roest bij de voorruit is ook inclusief afwerken, behalve als de ruit zou breken, dat bedrag zou er dan nog bij komen.

(29 November 2017, 14:08)marc-f schreef: Ik heb bij mijn 240 de hele rand laten vervangen waar de bumper op ligt, alsmede de rand van de kofferbak zoals jij. Die is er geheel nieuwe ingezet. Was rond de 200 eu kwijt.
Marc

Inclusief afwerken? Dat is een stuk minder...

Nee puur lassen. Heb het zelf getectlyeerd en gespoten. Was in onderstaande staat. Wat van boven een klein plekje leek was van onderen veel erger.


Bijlagen Afbeeldingen
       
Antwoord
#14
(29 November 2017, 15:26)marc-f schreef:
(29 November 2017, 14:25)WimB schreef:
(29 November 2017, 08:01)Dirk342 schreef: Afhankelijk in de prijsopgave is natuurlijk ook wat je eventueel zelf kunt doen ?  Als dit puur en alleen om het lassen gaat en niet om het afwerken, etc. vind ik het vrij prijzig, maar ik zou de auto moeten zien om daar een prijs voor neer te leggen.

Dit is inclusief afwerking, spuiten, tectyleren binnenkant van het nieuwe stuk. En het bedrag voor de roest bij de voorruit is ook inclusief afwerken, behalve als de ruit zou breken, dat bedrag zou er dan nog bij komen.

(29 November 2017, 14:08)marc-f schreef: Ik heb bij mijn 240 de hele rand laten vervangen waar de bumper op ligt, alsmede de rand van de kofferbak zoals jij. Die is er geheel nieuwe ingezet. Was rond de 200 eu kwijt.
Marc

Inclusief afwerken? Dat is een stuk minder...

Nee puur lassen. Heb het zelf getectlyeerd en gespoten. Was in onderstaande staat. Wat van boven een klein plekje leek was van onderen veel erger.
Als ik het uitreken kom ok ook zomaar op 1200 1300 euro uit en inderdaad als het voorraam er heel uitkomt.
Werkplaats tarief van 40 50 euro per uur, drie dagen werk.
Kan snel oplopen.


Verstuurd vanaf mijn E5603 met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
Antwoord
#15
De prijs, zoals genoemd inclusief het afwerken, spuiten (niet met een knikkerbus), etc kun je dan niets voor zeggen. Dan is 400 een koopje !
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983
Antwoord
#16
(30 November 2017, 07:54)Dirk342 schreef: De prijs, zoals genoemd inclusief het afwerken, spuiten (niet met een knikkerbus), etc kun je dan niets voor zeggen.  Dan is 400 een koopje !

Goed om te weten! De vraag blijft wel voor mij: is de auto dat waard? Maar dat is misschien vloeken in de kerk, op dit forum... Wink
Antwoord
#17
Niet voor het mooi, hij wordt er geen 400 euro mooier van. Ook voor lekkage of geluid heeft die roest nauwelijks gevolgen. Heeft alleen zin als de achterklep begint te flapperen of je er gezeur over krijgt bij de APK.

Zo te zien is dit ook geen belastingvrije of anderszins zeldzame 240. Conserveren, beetje dichtsmeren, spuitbusje erover en doorrijden.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
#18
(1 December 2017, 17:16)Marc1970 schreef: Niet voor het mooi, hij wordt er geen 400 euro mooier van. Ook voor lekkage of geluid heeft die roest nauwelijks gevolgen. Heeft alleen zin als de achterklep begint te flapperen of je er gezeur over krijgt bij de APK.

Zo te zien is dit ook geen belastingvrije of anderszins zeldzame 240. Conserveren, beetje dichtsmeren, spuitbusje erover en doorrijden.

Dank voor de tips! Het is een gewone super polar, noch heel zeldzaam noch belastingvrij. Ik laat het maar even zo. Groet, Wim
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)